Vraag

Mijn 6e Iphone 7 plus en ik kan nog steeds niet verstaanbaar bellen

• 18 november 2017
  • 10 reacties
  • 386 Bekeken

Nu reeds een jaar ben ik in t bezit van een Iphone 7 plus, telkens wordt t toestel via de verzekering omgeruild maar verstaanbaar bellen lukt gewoon niet. Ben al bij Apple adam geweest maar ook zij weten t niet! Nieuwe Sim erin is tevens geen oplossing.
T mobile klantenservice wordt er al geruime tijd iritant lastig van en ook de t mobile shop ziet mij niet graag meer komen.
T mobile is er ni nergens een medewerker die mij kan helpen en een andere Iphone bij de hand heeft om eea te testen zodat ik weer met mijn klanten kan bellen. Ik ben vanaf dag 1 t mobile en Iphone klant maar de 7 plus dat is echt een ramp voor mij.
3 verschillende nieuwe hoesjes geven ook niet de oplossing.

Tip:
Nodig mij uit
constateer de storing.
Neem een ander Iphone toestel en of Sim kaart
Laat mij een weekje testen

In afwachting
J.l. Van den Crommenacker
Helmond

10 reacties

Hoi Shimai,

Wat vervelend dat het je niet lukt verstaanbaar te bellen.
Vat dit niet verkeerd op, maar weet je zeker dat je je hand niet voor de microfoon houdt?
Heb ik namelijk zelf ook enige tijd last van gehad toen ik net mijn nieuwe iPhone gebruikte.

Wat betreft de klantenservice kan ik je niet verder helpen.

Groet,
Zoey, of ik nu gewoon bel of via de luidspreker. Ik ben niet te verstaan en ik versta mijn client vaak ook niet! Mijn tekefoon houd ik tussen 3 vingers aan de zijkant vast of deze ligt vlak op tafel terwijl ik bel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shimai,

Wat balen dat je dit probleem ervaart. Ervaar je dit probleem met bellen op een specifieke locatie of overal? Heb je verder wel goed bereik? Heb je in de T-Mobile Shop jouw simkaart in een ander toestel getest en een andere simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we achterhalen of het probleem bij je simkaart of toestel ligt. Mocht je dat nog niet hebben gedaan dan wil ik je alsnog adviseren om langs de winkel te gaan zodat je direct een kruistest kan uitvoeren.

Ik ben erg benieuwd wat het resultaat is. Aan de hand daarvan kunnen we het probleem achterhalen en hopelijk oplossen!
Tot vervelens toe met de klantenservice gebeld en de t mobile shop bezocht!
Conclusie T mobile: neem iemand anders zijn/haar telefoon, neem iemand anders zijn/haar sim kaart en test dit of test dat.
Mijnheer u heeft een Apple telefoon dus u moet bij Apple A'dam zijn ik kan niets voor u doen!

Mijn conclusie is: ik koop een dienst (bellen+internet) en een product (iphone) bij T mobile, niet alleen is het de morele plicht maar tevens de juridische plicht om er voor te zorgen dat ik probleemloos van de gekochte dienst en het product gebruik kan maken.
Mijn t mobile verzekering kan wel iphones om blijven ruilen maar als deze nieuwe toestellen vanaf minuut 1 wederom hetzelfde probleem geven wat schiet iemand er dan mee op???

Kortom ik wil best uitgenodigd worden op een afgesproken dag en tijdstip bij een T mobile shop in de regio Helmond, waarna er dan getest kan worden met andere T mobile sim kaarten en andere t mobile toestellen, maar het is volgens mij niet aan mij om hiervoor mijn eigen mensen lastig te vallen en hun te onthanden middels het 'lenen' van hun toestellen!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shimai,

Ik begrijp dat je geen tweede toestel tot je beschikking hebt om een kruistest uit te voeren en daarom stel ik voor om zelf langs de Shop te gaan. In de Shop voeren mijn collega's een kruistest voor je met onze eigen toestellen. Ik kan geen afspraak inplannen voor je maar je kan gewoon zelf langsgaan. Ik weet zeker dat ze je wel verder helpen bij de T-Mobile Shop in Helmond! Houd je ons op de hoogte?
T mobile Helmond gaat hier niet in mee, dat weet ik omdat ik dit reeds tich keer voorgesteld heb!
Die steken hun tijd liever in verkoop van nieuwe abo's en telefoons!
Maar u mag ze gerust bellen met dit verzoek en zodra ik van je verneem ga ik er direct heen.
Maar uiteraard heb ik hun al laten bellen met mijn toestel en ook zij constateren dan dat dit een ramp is, MIJNHEER WIJ STUREN UW TOESTEL OP u kunt hier betalen voor een leentoestel, maar u heeft een verzekering via ons lopen zie ik, bel die even!!! Ja die weg hebben we dus al 5 of 6 keer bewandelt:
Dat gaat dan als volgt op mijn kostbare tijd!!!!
0. afspraak maken voor retourneren
1.backup maken
2. thuis zijn voor omruilen
3. backup terugzetten
4. na een weekje komt de verzekering weer terug, weer backup maken van leentoestel
5. thuis zijn voor retouren
6. backup terug zetten
7. bellen om te testen.
8. dezelfde storing
T mobile bellen en verzekering bellen
gaan we weer naar
1.
2.
3.
Tussendoor maar weer naar T mobile shop om in de zeik genomen te worden, van daar is die lastige man weer!!!

U begrijpt??????
Ik houd u op de hoogte maar verneem niets meer!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shimai,

Ik begrijp dat dit probleem al een langere tijd speelt. Ik wil het ook zo snel mogelijk opgelost hebben zodat je weer zorgeloos kan bellen. Ik heb je klacht doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en hopelijk kunnen zij tot een oplossing komen! Zij zullen ook contact met je opnemen en je voorzien van een terugkoppeling.
En t duurt en duurt en duurt!
En ik moet gewoon betalen voor de dienst die t mobile pretendeert te leveren maar ondanks dat kunnen mijn klanten mij niet verstaan.
Beetje raar dit!
Voelt alsof ik een schilder moet betalen voor half geschilderde kozijnen en dat die schilder zegt, ja dat zie ik ook mijnheer, ik heb ze half geschilderd maar als u niet betaald voor dat halve werk dan stuur ik een deurwaarder.
En nu niet zeuren mijnheer , EERST BETALEN , en als er over een jaartje spontaan nog geen verf op t kozijn zit dan mag u Hajar benaderen en die zal dan wel zeggen dat ik contact op neem met u . Maar relax he, ik doe dat dan rustig aan dat contact opnemen en wel netjes blijven betalen he!!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shimai,

Ik begrijp dat je het direct opgelost wilt hebben. Geloof mij dat wil ik ook! De technische afdeling is ermee bezig en hopelijk zullen ze je snel van een oplossing voorzien. Zodra zij meer weten zullen ze contact met je opnemen. We kunnen nadat het is opgelost ook kijken hoe we het verder gaan afhandelen. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Reageer