Beantwoord

Mijn iPad en mijn iPhone ontvangen allebei geen mail

• 17 juni 2018
  • 2 reacties
  • 738 Bekeken

sinds al een tijdje ontvang ik geen mail meer op mijn iphone en ipad dit weet ik zeker omdat elke keer als iemand tegen mij zegt:"ik mail het wel''ik het dan niet krijg en zij zeggen dat ze het honderd procent hadden gestuurd!!!!!!
icon

Beste antwoord door Hajar 18 juni 2018, 12:10

Hi Kojikio8iu,

Ik wil je hier direct meehelpen! In dit handige topic kun je per e-mail provider je e-mail instellen. Dus als je op jouw provider klikt dan kun je stapsgewijs je e-mail instellen.

Laat je even weten of het zo lukt? En anders gaan we op zoek naar een andere oplossing! We staan hoe dan ook klaar voor je om dit op te lossen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Kojikio8iu,

Ik wil je hier direct meehelpen! In dit handige topic kun je per e-mail provider je e-mail instellen. Dus als je op jouw provider klikt dan kun je stapsgewijs je e-mail instellen.

Laat je even weten of het zo lukt? En anders gaan we op zoek naar een andere oplossing! We staan hoe dan ook klaar voor je om dit op te lossen.

Hi Kojikio8iu,

Toch een heel andere reactie dan ik kreeg vandaag! (‘ondersteunen we niet e-mails ophalen/verzenden van t-mobile e-mailaccount op mobiele (Apple) apparaten’)

Reageer