Beantwoord

Mijn iPhone 6 valt uit als het koud wordt

• 21 mei 2016
  • 7 reacties
  • 8688 Bekeken

Ik heb een iphone 6 maar als ik er buiten mee loop of fiets en ik haal me iphone 6 uit me zak geeft hij gewoon bijvoorbeeld 70% baterij aan en dan 1 minuten later geeft hij 1% aan en dan valt hij uit en dan doe ik hem in de oplader en dan gaat hij weer aan en geeft hij weer 70% aan ik zou graag willen weten hoe dat zou kunnen

Mvg colin
icon

Beste antwoord door Hajar 22 mei 2016, 10:06

Hi Colin,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je iPhone batterij zulke kuren vertoont. Dit lijkt een veelvoorkomend probleem bij iPhone. In dit artikel kun je er meer over lezen. Er wordt geadviseerd om je toestel in een warme binnenzak te plaatsen zodat hij niet te koud wordt of een telefoonhoes werkt ook isolerend. Als hij uitvalt dan moet je hem weer opladen en dan werkt hij weer als vanouds.

Heb je nu meer duidelijkheid?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
En? Heeft het geholpen? :8
Ja ik heb het met die tip van die app store gedaan
Reputatie 7
Badge +15
Hey Colin,

Hmm ik ben bang dat het in dit geval wellicht niet door de kou komt! Had je de batterij nog gekalibreerd?

Ik wil je verder adviseren om dit topic even door te nemen. Je vindt hier verschillende tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is. Een fabrieksreset kan namelijk vaak al wonderen doen!

Zou je aan ons willen laten weten of dat het probleem oplost? 🙂
Ja ik heb ook een hoesje die helemaal over me telefoon zit maar wat als ik in een egt koud land woon dan kan ik dus deze telefoon weg gooien en het is nu gewoon 17 garden en gister viel hij ook gewoon 3 keer uit dus ik weet het ook niet maar dat is niet egt koud of zo

Mvg colin
Reputatie 7
Badge +20
Hi Colin,

Heb je het artikel al doorgenomen? Daar geven ze meer uitleg over waarom een iPhone batterij wat sneller uitvalt als het erg koud of heet is. Je kan dus tijdens het fietsen je telefoon in een binnenzak doen of je kan ook een telefoonhoes kopen voor je toestel. Dat werkt ook isolerend. Op deze pagina heb ik ook wat tips gevonden om je batterij te kalibreren. Wellicht dat dit ook voor jou werkt.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Dus jullie zeggen gewoon ik je zak laten zitten dan kan ik toch net zo goed me telefoon thuis laten liggen als hij toch uit valt ik ben niet de hele thuis om hem dan weer op te laden dus dan zit ik de heledag zonder telefoon dus dat is niet egt een oplosing of zo
Reputatie 7
Badge +20
Hi Colin,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je iPhone batterij zulke kuren vertoont. Dit lijkt een veelvoorkomend probleem bij iPhone. In dit artikel kun je er meer over lezen. Er wordt geadviseerd om je toestel in een warme binnenzak te plaatsen zodat hij niet te koud wordt of een telefoonhoes werkt ook isolerend. Als hij uitvalt dan moet je hem weer opladen en dan werkt hij weer als vanouds.

Heb je nu meer duidelijkheid?

Reageer