Beantwoord

Mijn iPhone belt en neemt uit zichzelf gesprekken op van buitenlandse nummers

• 15 mei 2018
  • 1 reactie
  • 1758 Bekeken

Sinds vorige week donderdag heb ik problemen gekregen met mijn iPhone 6 plus. Ik word zogezegd door vreemde buitenlandse nummers gebeld (zonder dat het overgaat of trilt) of mijn iPhone belt vanuit zichzelf naar vreemde nummers die ik niet ken. Zelf heb ik geen rare dingen gedaan met mijn telefoon dan normaal bellen, gamen en nieuws lezen. Ik ben al naar de winkel geweest van T-mobile, alleen desbetreffende persoon kan mij niet helpen. Op dit moment zijn er nog geen kosten van gemaakt, zover degene het voor mij kan nakijken. Indien het niet ophoud, adviseert ze mij om over te gaan naar een nieuwe telefoonnummer. Alleen dat zie ik totaal niet zitten. Help, wie heeft er hier tegen aan gelopen en weet er een oplossing voor? Ik heb mijn mobiel qua geschiedenis en cookies al opgeschoond, maar het probleem blijft bestaan.
icon

Beste antwoord door CrisTien 15 mei 2018, 18:02

Hahaha ik dacht eerst wat een ‘Spookverhaal’ inmiddels gezien dat veel meer mensen dit probleem hebben..

Enkele ideeën.
Het kan een instelling van Siri zijn.
Staat daar: Sta Siri toe bij vergrendeling? zet die dan eens op Uit.
Kan het aan een nieuwe app liggen die je sinds kort op je iPhone heb gezet?

Sommige mensen hebben hun eigen nummer in de iPhone geblokkeerd (dat hielp zeggen ze)
Andere hebben de telefoon terug naar fabrieksinstellingen gezet.(maak dan eerst een backup)
Het is even werk maar kan helpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hahaha ik dacht eerst wat een ‘Spookverhaal’ inmiddels gezien dat veel meer mensen dit probleem hebben..

Enkele ideeën.
Het kan een instelling van Siri zijn.
Staat daar: Sta Siri toe bij vergrendeling? zet die dan eens op Uit.
Kan het aan een nieuwe app liggen die je sinds kort op je iPhone heb gezet?

Sommige mensen hebben hun eigen nummer in de iPhone geblokkeerd (dat hielp zeggen ze)
Andere hebben de telefoon terug naar fabrieksinstellingen gezet.(maak dan eerst een backup)
Het is even werk maar kan helpen.

Reageer