Mijn iPhone werkt al een tijd niet naar behoren.

Beste mensen, 

Al een aantal jaar ben ik trouwe klant bij t-mobile. Ik was er vrij vroeg bij en heb een iPhone 5 uit een van de eerste leveringen. 
Nu heb ik sinds een aantal maanden problemen met mijn toestel. Problemen als; het uitvallen bij 18% batterij, aan/uit knop is kapot, mijn batterij gaat maximaal zo'n 4.5 uur mee (tenzij ik de iphone op vliegstand zet uiteraard). Waar komen deze problemen vandaan? In ieder geval niet vanwege een enkele val o.i.d. want mijn telefoon is nog geen een keer gevallen. Het is dus een apart verhaal, maar wel enorm irritant. Nu ben ik dus benieuwd, heeft iemand soortgelijken falen? 

Onderhand begin ik het echt vreselijk vervelend te vinden, zoals u zich vast kunt voorstellen. 

Ter info, ik ben verzekerd het toestel is net iets meer dan een jaar oud en aan de buitenkant niks te zien. 

Graag hoor ik van u. 

5 reacties

Dat de accu van een iPhone snel leeg is in bekend en hangt af van welke apps je heb draaien.

Een kapotten aan/uit knop is natuurlijk gewoon garantie en daarmee zou je zo snel mogelijk terug moeten gaan voor reparatie.
Ook het uitvallen bij 18% lading is niet zoals het hoort....

Dat aan de buitenkant geen schade is te zien zegt niet veel.... maar of hij ooit gevallen is weet je natuurlijk zelf het beste.
Reputatie 6
Badge +13
Ik zou zeggen binnen brengen voor garantie of even opbellen met de klanten service kan ook.
Bedankt voor de reacties! 

Terugkomend op de batterij, inderdaad algemeen bekend dat die niet heel bijzonder lang mee gaat. Maar 4 uur.. Is dat niet erg kort? 
Terug gaan voor reparatie, betekent dat ik hem kwijt ben, toch? 

Misschien erg naïef van me, maar ik hoopte op een nieuw toestel.. Dat zal er niet in zitten, wel? 
4 uur is kort, maar als je al die tijd je wifi gebruikt is dat op zich wel te verklaren. Bij reparatie ben je natuurlijk je toestel even kwijt.

En een nieuw toestel...... dat zit er vast niet in maar je weet het nooit, is er meer aan de hand dan een defect knoppie kan je geluk hebben maar reken er maar niet op. Hoe lang je hem moet missen zou ik niet weten helaas.
Reputatie 4
@ Jerfey

Je toestel lijkt inderdaad defect te zijn! Heb je de fabrieksinstellingen al een keer hersteld? Mocht dit geen effect hebben, dan adviseer ik je om contact op te nemen met de verzekeraar. Laat je even weten hoe het is afgelopen? 🙂

Reageer