Beantwoord

Mijn My T-Mobile account verwijderen

• 6 augustus 2013
  • 10 reacties
  • 976 Bekeken

Ik zou graag mijn account verwijderen omdat ik niet wil dat de gene aan wie ik de Sim Kaart mijn nummer kan zien graag ook alle facturen verwijderen maar NIET het abbonoment stoppen.
icon

Beste antwoord door Tom 8 augustus 2013, 10:54

@Giorgiojg010 Welkom op het T-Mobile forum!

Ik heb zojuist je My T-Mobile account verwijderd. Hou er wel rekening mee dat iemand die in het bezit is van je simkaart en 06 heel makkelijk een nieuw account kan aanmaken en dus toegang kan krijgen tot deze gegevens.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5

Ik heb zojuist je My T-Mobile account verwijderd. Hou er wel rekening mee dat iemand die in het bezit is van je simkaart en 06 heel makkelijk een nieuw account kan aanmaken en dus toegang kan krijgen tot deze gegevens.
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/giorgiojg010-304516/" Welkom op het T-Mobile forum!

Ik zou graag ook mijn T-Mobile account willen verwijderen. Want, ik heb een nieuwe nummer en deze ga ik ook niet meer gebruiken. 

Groetjes, 
Reputatie 5
@FKK Welkom! Ik heb direct je account verwijderd. :)

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.
Ik wil graag mijn MyTmobile account verwijderd hebben, dank u wel.
@0987,

Welkom op forum!
Ik heb je My T-Mobile account verwijderd.
Ik zou graag mijn account willen verwijderen alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +16
@Antony@

Ik heb jouw account per direct verwijderd!
Kunt u mijn account ook verwijderen?

Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +16
@Sha1993

Ik heb jouw account per direct verwijderd!
Zou je mij account ook willen verwijderen ??

Reageer