Mijn Visual Voicemail werkt niet

Afgelopen vrijdag heb ik mijn contract verlengd, en gekozen voor ene iPhone4

Nu is het zo dat als ik op voicemail druk dat hij dan gewoon me voicemail gaat bellen ipv dat hij naar Visual voicemail gaat. Daar had ik bij me oude iPhone 3G geen last van.

Ik heb al geprobeerd om via instellingen -> Algemeen, -> Stel opnieuw -> hetsel netwerkinstellingen, aangezien ik hier al ergens gelezen had dat, dat een mogelijke oplossing kon zijn, maar helaas zonder resultaat.

Heeft iemand enig idee hoe ik het voor elkaar ga krijgen dat het weer gaat werken? Alsvat bedankt.

ps, ik heb een nieuwe simkaart gekregen zou het daar aan kunnen liggen?

408 reacties

Reputatie 2
Bij mij precies hetzelfde probleem.

Contractverlenging van iPhone 3GS naar iPhone 4 en nu simkaart gekregen, maar geen visual voicemail meer.
Reputatie 6
@GoofferNL
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

@GoofferNL en mkep
Ik heb een aantal instellingen gereset. Willen jullie de iPhone een keer uit- en aanzetten en het opnieuw proberen? Als dit niet heeft gewerkt wil ik jullie vragen om te controleren of de nieuwste softwareupdate op de iPhone is geïnstalleerd. De nieuwste versie is 4.3.4.
kijk even naar het abonnement dat je hebt afgesloten. Bij mij hebben ze dat omgezet naar een Flex of zo. Zonder aan te geven dat je dan geen visual voice mail meer hebt.
Zie het dan maar weer eens terug te draaien...
@Raymond. Het werkt nu weer. Dank je wel.
ik hoop dat ze voor mij ook snel een oplossing vinden. Ik wil mijn originele abo i300 weer terug...
Nou zeg heb afgelopen week ook dit probleem na omzetten telefoon naar Iphone 4. Enig idee dit weer correct te krijgen.
Ik heb precies hetzelfde probleem; na verlengen contract en omzetten iPhone 3Gs naar iPhone 4 werkt Visual Voicemail ineens niet meer. Hij belt nu direct naar Voicemail als ik op Voicemail druk...

Graag hulp hierbij!
Voor mij precies hetzelfde.

Dan mis je het opeens toch, dat visual voicemail...

Het is dus nodig dat T-mobile instellingen wijzigt? Of is het een bug van de Iphone? Bij AT&T gaven ze als oplossing om twee of meer berichten op je voicemail achter te laten, waardoor visual voicemail dan wel getriggerd zou worden. Maar dat werkt bij mij niet.

Graag assistentie!
Reputatie 2
Best T-mobile moderator.
Sinds ik de nieuwe firmware van apple (4.3.4) op mijn iPhone4 heb staan, werkt de visual voicemail niet meer (heb geen ander contract enz enz, dus daar kan het niet aan liggen). Ik heb de netwerkinstellingen gereset en zelfs de allernieuwste firmware op mijn toestel gezet, want sinds vandaag is er de 4.3.5 firmware beschikbaar via itunes. Maar ook dit mocht niet baten, ik heb nog steeds geen visual voicemail.
Gr Kees
Ook ik heb hetzelfde probleem, sinds korte tijd geen Visual Voice mail. Nieuwste update, instellingen voice mail aan uit gezet. Telefoon aan- en uitgezet maar geen visual voicemail. Graag reactie hoe op te lossen
Reputatie 6
@iedereen: Welkom op het T-Mobile Forum! :)

@Rene Lakerveld en fvdk
Ik zie dat je gisteren via My T-Mobile de Voicemail opnieuw hebt geactiveerd. Is het probleem hierna verholpen? Zo niet, laat het me dan nog even weten, dan probeer ik een reset voor je uit te voeren.

@Rene78, KlantjeT, Keessie
Ik heb een reset uitgevoerd. Wil je je toestel een keer uit- en aanzetten en het opnieuw proberen? Laat je me weten of het probleem is opgelost?

@Keessie
Nog even een aanvulling op bovenstaande. Ik zie dat je je voicemail gisteren hebt uitgeschakeld. Omdat ik niet zeker weet of je dit hebt gedaan omdat je misschien naar het buitenland gaat, kun je het beste zelf de voicemail weer activeren via My T-Mobile en het daarna proberen.
@Raymond: hij doet het weer! Bedankt!
Reputatie 2
@raymond
Ik had hem even uitgezet om te kijken of dit zou helpen, ik heb hem net weer geactiveerd. Hij doet het in iedergeval weer. Bedankt voor het resetten en reactie.
Gr Kees
Helaas..bij mij doet hij ook niks. Heb via my tmobile geprobeerd en via de instellingen..maar visual voicemail is verdwenen. Moderator..hulp graag!
Hoi,

Mijn visual voicemail is opeens verdwenen van mijn iphone. Nu kan ik alleen mijn voicemail bellen. Hoe krijg ik de visual voicemail weer terug?

Alvast dank.

Groet,

Marieke
Reputatie 2
Hallo allemaal! Ik zie dat er nog een aantal mensen zijn bij wie de visual voicemail ook opeens niet meer werkt...
Ik heb de iPhone al eens aan en uit gezet, en ook de netwerkinstellingen hersteld... maar tevergeefs.
Wat zou ik nog kunnen proberen? Of moet ik per se met de klantenservice contact opnemen?
Reputatie 3
@Raymond mijn visual voicemail doet het niet meer, nadat er een andere simkaart in heb gedaan. dat klopt ook, omdat een die andere provider geen visual voicemail ondersteunt. maar nu heb ik weer mijn t-mobile sim erin en doet hij het nog steeds niet.
wat moet ik doen of is er iets wat jullie moeten doen?
Hoi Raymondzie nu je bericht pas. heb inderdaad geprobeerd om voicemail uit te schakelen en later weer in.
Visual voicemail werkt nog steeds niet. Als julle een reset uit willen voeren dan ben ik daar wel mee geholpen.

Bij voorbaat dank Rene Lakerveld
Hoi Raymond, mijn iPhone 3G Visual voicemail werkt niet meer na een herstel via iTunes. Kreeg wel tussendoor de melding dat de iPhone 3G geunlocked is. Heb 'm geherstart, instellingen hersteld, maar helaas niks. Kan ik Visual Voicemail weer werkend krijgen?
Reputatie 2
Hallo,
Sinds enige tijd doet mijn visual voicemail het niet meer. Inmiddels al mijn Iphone via Itunes proberen te herstellen, maar nog steeds geen visual voicemail. Ook heb ik de netwerkinstellingen al eens gereset?
Wie weet hier een oplossing voor?
Groeten,
Andrew

Reputatie 2
PS: Heb ook al geprobeerd voicemail uit en aan te zetten via my T-Mobile, zonder resultaat. Kan er een reset gedaan worden?
Reputatie 6
@iedereen
ik heb een reset uitgevoerd. Willen jullie de iPhone een keer uit- en aanzetten en vervolgens opnieuw Visual Voicemail proberen te gebruiken? Laten jullie weten of het probleem hierna is opgelost?
Reputatie 2
Raymond,
Helemaal TOP!
Visual V. werkt weer.
Bedankt!

Reputatie 3
@Raymond

Dank, hij doet het weer!

Nog wel een vraag: betekent dit als ik een andere simkaart erin heb gedaan (bijv omdat ik naar buitenland ben geweest), jullie weer een reset moeten uitvoeren?
Reputatie 6
@MariekeGalesloo en SPQR
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb een reset uitgevoerd. Wil je je iPhone een keer uit- en aanzetten en controleren of het probleem nu is opgelost?

@mattdrew25 en MasterV
Fijn dat het weer werkt en dat jullie dit hebben laten weten.

@MasterV
Laten we hopen van niet hahaha 🙂 ... maar mocht het toch gebeuren dan weet je ons te vinden.

Reageer