Mijn Visual Voicemail werkt niet

Toon eerste reactie

408 reacties

Hi,

Sinds enige tijd is het ontvangen van voicemails op mijn iPhone 5 niet goed. Het ging een tijd goed maar sinds een aantal maanden niet meer. De looptijd van de voicemail blijft 0:00 qua tijd. Terwijl als ik bel naar het voicemail nummer zelf kan ik het hele bericht afluisteren.
mijn Visual voicemail kan niet geconfigureerd worden. Ik krijg de melding " Voicemail niet beschikbaar geen toestemming voor toegang gegeven". ik heb al een keer contact hierover gehad met de service desk van t mobile. Het herstellen van de instellingen op de telefoon zelf heeft dus niet geholpen.
Graag hulp.

(Telefoon iphone 5 s , laatste software update  IOS 7.1) 
Reputatie 5
@Hzzy Welkom op het T-Mobile forum! Doel je op de Visual Voicemail? De bundel staat niet geactiveerd, hierdoor kun je geen gebruikmaken van de Visual Voicemail dienst. Mocht je hier wel gebruik van willen maken dan kun je deze activeren via My T-Mobile.

@the-doc ik heb wat aangepast aan je netwerk instellingen. Zou je je toestel willen herstarten en aangeven of je weer toegang tot je Visual Voicemail hebt?
L.S.,

Ik heb al een tijdje problemen met visual voicemail op m'n iPhone 5S. Ik kan zien dat er een voicemailberichtje is en van wie, wanneer etc., maar kan het via visual voicemail niet afluisteren. Het bericht kan niet worden gestart. Wanneer ik mijn telefoon uit- en aanzet en weer opnieuw aanmeld bij het netwerk, is het bericht wel af te luisteren. Ik krijg het via mijn telefoon niet anders dan bovenstaande oplossing, maar wellicht dat T-Mobile iets kan betekenen om het wel werkend te krijgen.

Mvg, S
Beste Tom. Het werkt niet. Nu zit ik in het buitenland voor 2 weekjes. Hier geheel geen voicemail beschikbaar. Nu zit de configuratie ook nog vast gelopen. Zal straks weer resetten.
@Sjong Welkom. :)

Dat is vervelend. Ik kan me voorstellen dat je graag optimaal gebruik wilt maken van Visual Voicemail. Ik heb een reset voor je gedaan en adviseer je om je telefoon opnieuw op te starten en het dan nogmaals te proberen. Laat even weten of het daarna werkt.
@the-doc

Het zit niet mee. 😞 Wil je je telefoon volledig opnieuw opstarten en kijken of je dan weer beschikking tot Visual Voicemail hebt? Laat het ons even weten.
Beste Chantal01,

Na het herstarten van m'n telefoon werkt het weer zoals het hoort.
Hartelijk bedankt!

Reageer