Vraag

mobiel kan het t-mobile netwerk niet vinden

• 6 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 389 Bekeken

Hoi,

Ik heb nu al dik een week dat mijn mobiel het t-mobile netwerk niet kan vinden,
Af en toe werkt het om mijn mobiel (iphone 6) aan en uit te zetten, dan heb ik even bereik maar dit gaat daarna weg, maar nu heb ik al een paar dagen constant dat er staat "zoeken..." en hij vind het netwerk gewoon niet.
Op deze manier ben ik dus niet bereikbaar, is dit een vaker voorkomende klacht of weten jullie wat ik er aan kan doen?
Bij voorbaat dank

Groetjes Elias

2 reacties

Hoi Elias,

Je kan de instellingen voor internet direct naar uw toestel laten versturen of deze handmatig te laten instellen. Meer informatie vind je op Instellen telefoon voor mobiel internet
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Elias,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om je hier te zien!

Een terechte vraag. Daar zit natuurlijk niemand op te wachten. Ik zie dat Worm je inmiddels van een antwoord heeft voorzien.

Bij iPhones is het echter niet mogelijk om de internet instellingen handmatig aan te passen en te controleren. Je kan wel de netwerk instellingen herstellen door te gaan naar: Instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen. Zou je dit één keer willen proberen?

Mocht je daarna nog steeds problemen ervaren dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je veel tips en instructies voor wanneer je geen of een slechte verbinding hebt. Ik ben erg benieuwd naar je reactie Elias. :8

Reageer