Beantwoord

Mobiele data schakelt zelf uit

• 4 januari 2020
  • 1 reactie
  • 536 Bekeken

Mijn mobiele data schakelt zichzelf steeds uit. Ik heb de telefoon nu een klein maandje ( iPhone XS) en dit was vanaf het begin al zo. Ik hoopte dat het met de updates ofzo wel weg zou gaan, maar elke dag weer hetzelfde probleem. Zodra ik even thuis ben geweest en weer van huis wegga is het internet weer uitgeschakeld. Erg vervelend! Want als je er dus niet aan denkt ben je niet bereikbaar .. wie weet waar dit aan ligt en hoe je dit kunt oplossen..!?!

icon

Beste antwoord door CrisTien 4 januari 2020, 23:19

Goedenavond @Soofx Welkom in de community van T-Mobile.

Dat is heel vreemd. Controleer met je simkaart of dit probleem zich ook voordoet in een andere telefoon.

Op deze manier kun je erachter komen of het aan je mobiele telefoon ligt of je simkaart. Werkt alles wel goed in een andere mobiele telefoon? Dan adviseer ik je om een fabrieksreset te doen. 
Ik weet dat is niet leuk maar kan wel helpen.

Maak eerst een back-up in je ICloud dan kan je alles ook vliegensvlug weer terug zetten.
Heb je hetzelfde probleem met je simkaart in een ander toestel dan kan het probleem worden veroorzaakt door je simkaart. Ga dan even langs T-mobile en een nieuwe simkaart te halen.

Helpt dit alles niet download dan de app van apple support je kan daar gratis hulp vragen.

Ze bellen je gratis wanneer het jouw uitkomt.

Ze kunnen meekijken in je iPhone of al de instellingen goed staan en je eventueel advies geven hoe nu verder.

advies van Apple> De netwerkinstellingen opnieuw instellen.

Ga naar 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Hierdoor worden niet alleen wifinetwerken en -wachtwoorden opnieuw ingesteld, maar ook mobiele instellingen en eerder gebruikte VPN- en APN-instellingen.

Hopelijk kom je hiermee iets verder.

Groetjes 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @Soofx Welkom in de community van T-Mobile.

Dat is heel vreemd. Controleer met je simkaart of dit probleem zich ook voordoet in een andere telefoon.

Op deze manier kun je erachter komen of het aan je mobiele telefoon ligt of je simkaart. Werkt alles wel goed in een andere mobiele telefoon? Dan adviseer ik je om een fabrieksreset te doen. 
Ik weet dat is niet leuk maar kan wel helpen.

Maak eerst een back-up in je ICloud dan kan je alles ook vliegensvlug weer terug zetten.
Heb je hetzelfde probleem met je simkaart in een ander toestel dan kan het probleem worden veroorzaakt door je simkaart. Ga dan even langs T-mobile en een nieuwe simkaart te halen.

Helpt dit alles niet download dan de app van apple support je kan daar gratis hulp vragen.

Ze bellen je gratis wanneer het jouw uitkomt.

Ze kunnen meekijken in je iPhone of al de instellingen goed staan en je eventueel advies geven hoe nu verder.

advies van Apple> De netwerkinstellingen opnieuw instellen.

Ga naar 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Hierdoor worden niet alleen wifinetwerken en -wachtwoorden opnieuw ingesteld, maar ook mobiele instellingen en eerder gebruikte VPN- en APN-instellingen.

Hopelijk kom je hiermee iets verder.

Groetjes 

Reageer