Beantwoord

Mobiele data staat aan, maar geen internet

  • 1 mei 2016
  • 4 reacties
  • 1091 Bekeken

Mijn mobiele data staat gewoon aan maar ik heb geen internetverbinding, dit is nu al een week zo en ik weet niet wat ik er zelf aan kan doen. Oplossingen hiervoor?
icon

Beste antwoord door king07 1 mei 2016, 17:47

Hoi Esthermw,

Zou je het volgende eens willen doen?

1. Ga naar ‘Instellingen’
2. Kies voor ‘Algemeen’
3. Kies voor ‘Stel opnieuw in’
4. Kies voor ‘Herstel netwerkinstellingen’.

Werkt het daarna wel? let even op dat je daarna je WiFi ook weer opnieuw moet instellen.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Esthermw, welkom op het klantenforum.

Welk toestel gebruik je?
Krijg je een melding, zo ja wat zegt de melding?
Heb je het probleem op 1 plek of meerdere locaties?
Hoe oud is je simkaart?
Ik gebruik een iPhone 5S, mijn simkaart is nog geen jaar oud en ik krijg geen meldingen. Dit probleem heb ik in ieder geval in Overijssel, in de rest van NL ben ik nog niet geweest sinds vorige week.
Hoi Esthermw,

Zou je het volgende eens willen doen?

1. Ga naar ‘Instellingen’
2. Kies voor ‘Algemeen’
3. Kies voor ‘Stel opnieuw in’
4. Kies voor ‘Herstel netwerkinstellingen’.

Werkt het daarna wel? let even op dat je daarna je WiFi ook weer opnieuw moet instellen.
Dankjewel king07, dit heeft gewerkt! Ik heb weer verbinding.

Reageer