Beantwoord

Mobiele data valt steeds uit op iphone 8

• 12 februari 2018
  • 2 reacties
  • 1828 Bekeken

Op mijn iphone8 valt steeds de mobiele data automatisch uit. Vooral de overgang van wifi naar 4g moet ik steeds de mobiele data handmatig aanzetten terwijl ik dit wel zo had ingesteld. Soms gaat de overgang van wifi naar 4g wel goed. Dan hoef ik niet handmatig mobiele data aan te zetten maar dan valt het na een paar uur weer vanzelf uit. Om gek van te worden. Zeker als ik het niet in de gaten heb en ik heel veel whatsapp berichten heb gemist.

Iemand een oplossing hiervoor? Heb al spijt van mijn aankoop.
icon

Beste antwoord door David 13 februari 2018, 13:59

Hey Wahdje,

Er is dus niet echt een peil op te trekken wanneer de mobiele dataverbinding stopt? Heb je al eens een kruistest geprobeerd om te kijken of het bij een andere telefoon ook gebeurt? Of bij een andere simkaart in jouw toestel? Je kunt deze instellingen gebruiken voor het instellen van jouw telefoon, voor mobiel internet. Zou je deze eens kunnen checken en overnemen om te kijken of dit effect heeft?

Als dit geen effect heeft gehad, dan raad ik je aan om de stappen uit dit topic door te nemen. Met name de reset is in dat geval een handeling die vaak een positief resultaat oplevert! Hopelijk is dit dan ook bij jou het geval.

Ik ben heel benieuwd naar jouw bevindingen! Houd ons op de hoogte! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Wahdje,

Er is dus niet echt een peil op te trekken wanneer de mobiele dataverbinding stopt? Heb je al eens een kruistest geprobeerd om te kijken of het bij een andere telefoon ook gebeurt? Of bij een andere simkaart in jouw toestel? Je kunt deze instellingen gebruiken voor het instellen van jouw telefoon, voor mobiel internet. Zou je deze eens kunnen checken en overnemen om te kijken of dit effect heeft?

Als dit geen effect heeft gehad, dan raad ik je aan om de stappen uit dit topic door te nemen. Met name de reset is in dat geval een handeling die vaak een positief resultaat oplevert! Hopelijk is dit dan ook bij jou het geval.

Ik ben heel benieuwd naar jouw bevindingen! Houd ons op de hoogte! 🙂
Ik las op andere fora dat vooral Vodafone dit probleem heeft. Daar was de oplossing een aanpassing in de APN. Weet iemand hoe dat bij tmobile is?

Reageer