Beantwoord

Mobiele data werkt niet

• 19 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 1748 Bekeken

Beste mensen van T-Mobile,
sinds een paar dagen werkt mijn mobiele data niet.
ik heb een iPhone 6.
Ik krijg geen verbinding met App Store, dan krijg ik dat ik mobiele data in moet schakelen.
Ook krijg ik op Safari de melding dat internet uit staat.

Ik stuur dit bericht vanaf mijn andere abonnement.
Met dezelfde instellingen (iPhone 😎 doet daar alles het wel.

Hoor graag van jullie.

Groet,
Ronald Bosboom
icon

Beste antwoord door Folkert 19 oktober 2018, 19:34

Hoi Ronald,

Kijk op https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/apple hoe je je 4G mobile data opnieuw goed kunt instellen. Je hebt echter geen mobiele data nodig om in de App Store te kunnen, lijkt me eerder een probleem met je Apple ID (wachtwoord?)

Graag niet je 06 nummer als gebruikersnaam kiezen, dit is een openbaar forum. Een moderator of klant-expert zal het binnenkort veranderen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Ronald,

Kijk op https://www.t-mobile.nl/toestelhulp/apple hoe je je 4G mobile data opnieuw goed kunt instellen. Je hebt echter geen mobiele data nodig om in de App Store te kunnen, lijkt me eerder een probleem met je Apple ID (wachtwoord?)

Graag niet je 06 nummer als gebruikersnaam kiezen, dit is een openbaar forum. Een moderator of klant-expert zal het binnenkort veranderen.

Groet, Folkert
Beste Folkert,
ik heb meerdere iPhones met t-mobile abonnementen. Alleen bij dit nummer heb ik
dit probleem. Via WiFi of hotspot werkt alles prima, maar via mobiele data dus niet. De instellingen zijn idem aan de andere iPhones.
Dat snap ik dus niet.

P.s. De link die je stuurt werkt, maar bij iPhone 6 geeft hij Oeps aan

Groet,
Ronald
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ronald,

Ik zie dat Folkert al met je heeft meegedacht. Bedankt daarvoor!

Heb je al geprobeerd om je netwerkinstellingen te herstellen? In dit topic staat stapsgewijs hoe je dat kan doen. Mocht dat niet werken, zou je mij dan een privebericht kunnen sturen met 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van de iban? Dan kan ik even controleren of er een blokkade actief is.

Ik hoor graag van je!

Reageer