Vraag

Mobile TV

• 20 januari 2009
  • 393 reacties
  • 19491 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

393 reacties

Reputatie 2
Ben een week of wat geleden terug geweest naar de shop omdat de verkoopster mij gezegd hadden dat ik TV kon kijken op mijn N97 mini.
Zoals ieder kan lezen kan dit niet. De fout werd erkent en tegen geringe bijbetaling van
Reputatie 2
@Sportarmband

Klanten die een Mobile TV abonnement hebben bij T-Mobile kunnen gebruik blijven maken van deze dienst, dit in combinatie met Web 'n Walk / Internet Plus. T-Mobile heeft besloten om de dienst niet meer aan te bieden aan nieuwe klanten.

Was toch fijn en zeker fair geweest als T-Mobile op haar website dit duidelijk had aangegeven dan had ik mijn abonnement niet verlengd omdat ik veel gebruik maakte van Mobile TV (veel onderweg)
Ik zit nu weer vast aan 2 jaar T-Mobile zonder Mobile TV.

Ja dit zelfde geldt voor mij, ik wilde net mijn Internet abo upgraden naar een Internet Plus en dat alleen voor voor Mobile TV... maar goed, ik kan dat dus niet meer??? Graag wil ik een bevestiging van
Reputatie 2
Chris is
Reputatie 2
[QUOTE=berryherry;763349]Chris is
Reputatie 6
@Jack50

Bij een verlenging van een abonnement worden de bundels die je extra hebt afgesloten, niet automatisch meeverlengd (dit is wettelijk niet toegestaan) en moeten opnieuw aangevraagd worden. MobileTV is geen dienst die aangeboden wordt door T-Mobile en kan bij een verlenging van een abonnement niet opnieuw geactiveerd worden. Alleen wanneer een bestaand contract door blijft lopen, blijft MobileTV actief bij dat contract.
Reputatie 2
Mijn abonnement is sinds gisteren verlengd en ik heb nu ook een web n walk plus abonnenemnt. Maar als ik probeer tv te kijken kan ik dat nergens vinden bij mijn T-mobile? als ik op de knop tv/video kijken druk krijg il alleen video's te zien heeft iemand hier een oplossing voor ?
Reputatie 6
@Randy1974

Mobile-TV is een dienst die niet meer word aangeboden door T-Mobile, klanten die deze dienst afnemen kunnen dit blijven doen, er kan echter geen nieuw abonnement afgesloten worden op deze dienst.
Reputatie 2
Kan je mij ook vertellen waarom dit niet meer is? Te weinig vraag, of koste het teveel band breedte
Reputatie 2
@Chris076

Bedankt voor je reactie al is het wel jammer dat je niet reageert op het feit dat er niet duidelijk op de T-Mobile site wordt aangegeven dat T-Mobile mobiele TV niet meer aanbiedt. Ik denk dat er toch genoeg personen zijn die dit graag willen weten voordat ze hun abonnement verlengen.
Reputatie 2
ik heb al een tijd de Nokia n8, deze is niet debranded en heb ook Web&Walk+, maar ik krijg het niet voor elkaar om mobile tv te kijken, als ik naar de website ga krijg ik de melding, dat Web&Walk+ vereist is en verder kom ik niet, hier op de site wordt alleen uitleg gegeven voor een debranded toestel.

Verder is er op dit topic telezen dat dit niet meer wordt aangeboden en alleen de klanten die dit al eerder hadden er gebruik van kunnen maken, ik heb dit voorheen wel gehad en heb in Dec. 2010 mijn contract verlengd en deze is ingegaan per 01-02-2011 en ben van 300 bel min. naar 450 gegaan, als door dit de tv ontvangst niet meer mogelijk is dan wil ik dat mijn Contract wordt ontbonden, omdat ik niet goed ben ingelicht, er werd mij namelijk verteld dat alle voorwaarden ongewijzigd blijven en dat dit alleen een verlenging betrof.

graag verneem ik van u hoe dit in elkaar zit.

Help A.U.B.
Hoe krijg ik dit werkend ?
HELP A.U.B. HELP A.U.B. HELP A.U.B. HELP A.U.B. HELP A.U.B. HELP A.U.B.

IK WORD ER GEK VAN !
Reputatie 6
@Jack50

Mobile TV wordt niet meer aangeboden bij nieuwe contracten, wanneer de dienst afgenomen wordt bij een bestaand contract dan blijft deze dienst beschikbaar. Ook bij een verlenging is de dienst niet meer beschikbaar.
Reputatie 6
@amrabed

Mobile TV is een dienst die niet meer door T-Mobile aangeboden wordt, wanneer de dienst afgenomen wordt bij een bestaand contract dan blijft deze doorlopen. Bij een contractsverlenging is deze dienst niet meer beschikbaar.
Reputatie 2
Dan is dit mijn laatste verlenging bij T-Mobile geweest, jammer dat ik dit niet eerder wist, zit er nu 2 jaar aan vast.

Ik ga overigens wel informeren of ik op de een of andere manier er van af kan komen.

Ben zeer teleurgesteld.
Reputatie 2
Yep masterprost, het was te doen, heb het vaak gedaan. Maar nadat ze internet gratis weggaven bij elk abo is het stukken minder geworden, en is tv kijken bijna niet meer te doen, trouwens alles is langzamer geworden.
Steady bitstream is er ook niet meer. Teveel klanten voor het netwerk dus.
Reputatie 2
Kom er dus nu ook net achter dat na mijn verlenging van mijn abbo mobiel tv kijken het niet meer doet. Dit was een van de redenen om internet Plus te nemen. Aangezien op de t-mobile site hiermee nog steeds reclame wordt gemaakt vind ik dit echt een schande.
Gelukkig heb ik maar een 1 jarige contract. Kan ik er snel vanaf.
Reputatie 6
@Siderius

Bij een vernieuwing van je abonnement wordt de dienst Mobile TV niet meer aangeboden. TV kijken via streams en software die hier gebruik van maakt blijft echter wel mogelijk.
Reputatie 2
@Siderius

Bij een vernieuwing van je abonnement wordt de dienst Mobile TV niet meer aangeboden. TV kijken via streams en software die hier gebruik van maakt blijft echter wel mogelijk.

Je kan beter uitleggen hoe we dat kunnen doen i.p.v. is mogelijk/niet mogelijk en ik blijf er bij dat de handelswijze van uw bedrijf niet klant vriendelijk is en zelfs van verre na, jammer hoor, dit gaat jullie echt veel klanten kosten.
Reputatie 5
Ik had die dienst ook maar vond de beeld kwaliteit slecht.
Ik heb thuis een slingplayer solo staan en gebruik die regelmatig om tv te kijken.
Voordeel van een slingplayer is dat je echt elk kanaal kan kijken die je thuis ook hebt.
Het tv signaal word immers gestreamd vanuit je huis ^^
Kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat :D
Ook geeft dit een veel beter beeld kwaliteit je moet alleen opletten dat je niet over je 2 gigh heen gaat :(
Hoop dat er nog een abbo komt waarmee ik meer bandbreedte heb, ^^