Beantwoord

Muziek op iPhone

• 26 mei 2015
  • 3 reacties
  • 328 Bekeken

Muziek synchroniseer ik zoals het hoort via Itunes. Al een tijdje valt mij op dat mijn geheugen snel vol is.
Daarom heb ik besloten alle muziek van de Iphone te halen, zodat ik meer ruimte heb voor foto's.
Nu blijkt dat er 1125 (!) nummers op mijn iphone staan die Itunes niet ziet. Volgens Itunes staat er dus geen muziek meer op mijn iphone, maar er staan dus wel degelijke vele nummers op. Dit komt mijn geheugen niet ten goede. Ik heb nu geen idee hoe ik deze nummers eraf kan halen. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door DavidK 28 mei 2015, 12:45

Hey Carin,

Welkom op ons Forum! :)

Hmm, na wat Googelen zie ik een hoop uiteenlopende variaties en oplossingen van dit probleem. Een van de oplossingen is:
• Open iTunes;
• Kies voor “voeg toe aan bibliotheek”;
• Wijs de map “iTunes Music” aan op de nieuwe locatie;
• Klik “Kies”

Dit was de oplossing die het meest dicht bij een soortgelijk probleem zat, maar ik weet niet goed of dit voor jou ook werkt natuurlijk! Zie je helemaal niks in iTunes of de nummers met het uitroepteken ervoor?

Hopelijk kunnen we je verder helpen hiermee! Als je nou nu snel ruimte nodig hebt, kun je eventueel ook al muziek verwijderen via de iPhone zelf! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Carin,

Welkom op ons Forum! :)

Hmm, na wat Googelen zie ik een hoop uiteenlopende variaties en oplossingen van dit probleem. Een van de oplossingen is:
• Open iTunes;
• Kies voor “voeg toe aan bibliotheek”;
• Wijs de map “iTunes Music” aan op de nieuwe locatie;
• Klik “Kies”

Dit was de oplossing die het meest dicht bij een soortgelijk probleem zat, maar ik weet niet goed of dit voor jou ook werkt natuurlijk! Zie je helemaal niks in iTunes of de nummers met het uitroepteken ervoor?

Hopelijk kunnen we je verder helpen hiermee! Als je nou nu snel ruimte nodig hebt, kun je eventueel ook al muziek verwijderen via de iPhone zelf! 🙂
Bedankt voor je antwoord. Helaas heeft het bovenstaande niet geholpen.
Wel heb ik via de iphone de 1125 nummers verwijderd, maar er blijven 21 nummers achter.
Bij algemeen - gebruikbeheer staat bij muziek nu 'geen gegevens'. Er staan nog wel 21 nummers.
Enig idee hoe ik die kan verwijderen? Itunes ziet ze ook niet, er staat dus geen uitroepteken ofzo.

In itunes staat bij Iphone een paar recente albums in het lichtgrijs met een cirkel voor elk nummer.
Dit krijg ik ook niet weg. Heb je hier toevallig een tip voor? Deze nummers staan niet op de iphone.
Hoi Carin,

Heb je hierna jouw toestel opnieuw gesynchroniseerd? Ik had dit ook en heb na de synchronisatie geen nummers of mappen meer op de iPhone gezien.

Reageer