Beantwoord

Muziek springt op pauze, gaat ineens naar volgend nummer en siri springt aan

• 8 december 2017
  • 5 reacties
  • 18347 Bekeken

Als ik muziek aan het luisteren ben dan springt die uit t niks op pauze of hij gaat ineens door naar het volgend liedje. Siri springt er ook telkens voor. Wat kan ik hier aan doen want het is ontzettend vervelend
icon

Beste antwoord door Bas 8 december 2017, 16:51

Hey Kayleigh,

Zit je net lekker een nummertje te luisteren en dan krijg je dit! Het komt me bekend voor, helaas betekende het toen voor mij dat mijn oordopjes aan het einde van hun latijn waren.. Als eerste zal ik de goede tips van Rolf M. even proberen, ik dacht hetzelfde maar hij was iets sneller dan ik met reageren! Daarnaast zou je kunnen kijken of het probleem zich ook voordoet als je muziek afspeelt zonder oordopjes. Mocht het afspelen van je muziek dan wel gewoon goed gaan, weet je in ieder geval dat het aan de oordopjes ligt!

Je zou dan kunnen kijken of je oordopjes nog onder de garantie vallen. Heb je de oordopjes namelijk bij je T-Mobile telefoon gekregen? Dan kun je deze ook via T-Mobile laten repareren. Je hebt 6 maanden garantie op meegeleverde accessoires, met een Apple-toestel zelfs 12(!) maanden garantie. Valt het niet meer onder de garantie dan kun je altijd in onze shop kijken of je favoriete oordopjes erbij zitten.

Ik hoop dat je hiermee weer kunt genieten van je muziek, laat je het ons weten?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +11
Hey Kayleigh,

Zit je net lekker een nummertje te luisteren en dan krijg je dit! Het komt me bekend voor, helaas betekende het toen voor mij dat mijn oordopjes aan het einde van hun latijn waren.. Als eerste zal ik de goede tips van Rolf M. even proberen, ik dacht hetzelfde maar hij was iets sneller dan ik met reageren! Daarnaast zou je kunnen kijken of het probleem zich ook voordoet als je muziek afspeelt zonder oordopjes. Mocht het afspelen van je muziek dan wel gewoon goed gaan, weet je in ieder geval dat het aan de oordopjes ligt!

Je zou dan kunnen kijken of je oordopjes nog onder de garantie vallen. Heb je de oordopjes namelijk bij je T-Mobile telefoon gekregen? Dan kun je deze ook via T-Mobile laten repareren. Je hebt 6 maanden garantie op meegeleverde accessoires, met een Apple-toestel zelfs 12(!) maanden garantie. Valt het niet meer onder de garantie dan kun je altijd in onze shop kijken of je favoriete oordopjes erbij zitten.

Ik hoop dat je hiermee weer kunt genieten van je muziek, laat je het ons weten?
Reputatie 2
Dat hij naar een volgend nummer schakelt en op pauze gaat, komt doordat Siri aangeroepen wordt. Je kunt "Hé, Siri" uitschakelen in Instellingen > Siri en zoeken > Luister naar 'Hé, Siri' .

Kan je ook eens controleren of er niet gewoon veel vuil en viezigheid in de poort zit waar je de oordopjes op aansluit?
in*
Wel oortjes is maar druk niet op de knopjes
Reputatie 2
Toevallig oordopjes in? Druk je niet per ongeluk op knopjes zonder dat je dit door hebt?

Reageer