Beantwoord

Navigon

• 9 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 217 Bekeken

• Debutant
  • 0 reacties
ik wil navigon instaleren maar nu hoor ik dat dat niet meer kan ( de gratis versie).
is niet meer voor nieuwe klanten ofzoiets,maar ben al jaren klant bij jullie.
hoe kan ik die app vinden voor mijn iphone 6?
icon

Beste antwoord door Hajar 10 augustus 2016, 10:44

Hi guy,

Welkom op ons Forum!

Het is sinds 20 juni 2014 is het niet meer mogelijk voor nieuwe gebruikers om de Navigon Select app gratis te downloaden via de App Store.
Bestaande gebruikers die deze applicatie voor 20 juni 2014 hebben gedownload, kunnen deze applicatie opnieuw installeren via de App Store. Dus het is alleen mogelijk om de app opnieuw te downloaden als je de app al voor 20 juni 2014 had gedownload. Bekijk ook deze pagina voor meer informatie.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog andere vragen hebt, let me know.
Bekijk origineel

4 reacties

Kun je deze niet downloaden via de Appstore?
Reputatie 7
Badge +20
Hi guy,

Welkom op ons Forum!

Het is sinds 20 juni 2014 is het niet meer mogelijk voor nieuwe gebruikers om de Navigon Select app gratis te downloaden via de App Store.
Bestaande gebruikers die deze applicatie voor 20 juni 2014 hebben gedownload, kunnen deze applicatie opnieuw installeren via de App Store. Dus het is alleen mogelijk om de app opnieuw te downloaden als je de app al voor 20 juni 2014 had gedownload. Bekijk ook deze pagina voor meer informatie.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog andere vragen hebt, let me know.
Misschien heel raar maar Google maps is beter ge-update dan navigon en die staat er al standaard op
Reputatie 7
Badge +20
Zeker een goed alternatief, VeroK! Bedankt voor het meedenken. 🙂

Reageer