Beantwoord

Navigon iphone 6+

• 6 november 2016
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

Na update zie ik geen namen meer staan op het overzicht, alleen enkele letters. Hoe op te lossen.?
icon

Beste antwoord door David 8 november 2016, 12:01

Hoi Yh1955,

Heb jij toevallig een iPhone met softwareversie iOS 10? Hierbij is het bekend dat de straatnamen niet goed worden weergegeven. Navigon is hiervan op de hoogte en is bezig met een update die dit probleem op zou moeten lossen. De verwachting is dat deze update aan het eind van de maand beschikbaar zal zijn.

Mocht je nog vragen hebben in de tussentijd, laat het dan weten! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Hoi,

Welke Navigon app heb je? Volgens mij is de T-Mobile Navigon Select app niet meer beschikbaar. Mocht je een andere Navigon app hebben dat ga ik je proberen te helpen! Navigon kan switchen tussen straatnamen en letters door op de balk onderaan je scherm te klikken (op deze balk worden de letters weergegeven). Door hier eenmaal op te klikken worden het weer straatnamen!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Yh1955,

Heb jij toevallig een iPhone met softwareversie iOS 10? Hierbij is het bekend dat de straatnamen niet goed worden weergegeven. Navigon is hiervan op de hoogte en is bezig met een update die dit probleem op zou moeten lossen. De verwachting is dat deze update aan het eind van de maand beschikbaar zal zijn.

Mocht je nog vragen hebben in de tussentijd, laat het dan weten! 🙂

Reageer