Beantwoord

Navigon xtra maps in Europa downloaden

• 14 juli 2017
  • 8 reacties
  • 433 Bekeken

Goedendag, na herinstalleren van mijn iPhone heb ik Navigon select en mijn inapp aankopen terug gezet. Zo heb ik ook de 20 Europa kaarten gekocht. Nu kan ik wel een ander land aanvinken maar ik krijg dan de kaart niet gedownload . Ook bij aanvinken, app, afsluiten en weer opstarten download hij de kaart (Italië) niet. Kunt u mij helpen ?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 14 juli 2017, 14:14

Hoi Menton0017,
Welkom op de forum van T-Mobile

Lastige vraag hier bij T-Mobile. Want het is geen app van T-Mobile!
Maar ik kan je misschien een stukje op weg helpen. Als de app zegt dat je kaarten moet updaten dan ga je naar een pagina waar je kaarten kan aanvinken. Als je de kaarten aanvinkt die je wilt downloaden, dan zie je onderaan op je beeldscherm een button om te downloaden.

Hier download die dan gewoon alle landen die ik heb aangevinkt. Vreemd dat bij jou Italië dan niet wil downloaden, maar al die andere wel? Heb je alles aangevinkt of maar gedeelten?

Eventueel kan je nog even naar het MENU gaan en daar kiezen voor MAP MANAGER. Klink dan rechts boven in beeld op WIJZIG en klik dan nog eens aan wat je wil downloaden. Kijk of het dan wel werkt.
Bekijk origineel

8 reacties

Dankjewel Hakuin zeker proberen waard maar blijftvwel een beetje zonde van gekochte in app.
Ik ga het downloaden !
Je kan als alternatief de gratis app HereWego proberen. Werkt prima en geeft als je mobiel internet hebt ook vertragingen weer en alternatieve routes.
Is ook offline te gebruiken.
Hallo David Tx en nee hoor verdwalen is lastig tegenwoordig met alle mobiele opties 🙂 . Dank voor de moeite, Vrgr Carmen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Menton0017,

Ik denk dat we alle mogelijke alternatieven wel uitgeput hebben en dat het dus niet meer mogelijk is de mappen te downloaden, erg spijtig! Hopelijk heb je ook nog een alternatief achter de hand, zodat je niet verdwaalt?

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
Dank voor uw idee maar helaas. De app wordt niet meer aangeboden via Apple ik heb de app vanaf en backup van mijn iMac gehaald. Opnieuw installeren werkt dus niet. Beetje zuur omdat de Europa kaarten een inapp aankoop was van een kleine 30 euro.
Nog meer Ideeen ? Vergroten Carmn
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Menton0017,

Goed om te zien dat Serviceweb al met je mee heeft gedacht, alleen jammer dat het nog niet werkt...

Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd, om te kijken of dat misschien helpt om het probleem op te lossen? Soms kan het net even verkeerd zitten in de app en dan helpt een herinstallatie vaak. Ik ben erg benieuwd! 🙂
Dank voor uw antwoord maar daar ligt nu juist het probleem. De knop die normaal onder aan staat wijzigingen toepassen is verdwenen. Lukt zo dus niet.
Hoi Menton0017,
Welkom op de forum van T-Mobile

Lastige vraag hier bij T-Mobile. Want het is geen app van T-Mobile!
Maar ik kan je misschien een stukje op weg helpen. Als de app zegt dat je kaarten moet updaten dan ga je naar een pagina waar je kaarten kan aanvinken. Als je de kaarten aanvinkt die je wilt downloaden, dan zie je onderaan op je beeldscherm een button om te downloaden.

Hier download die dan gewoon alle landen die ik heb aangevinkt. Vreemd dat bij jou Italië dan niet wil downloaden, maar al die andere wel? Heb je alles aangevinkt of maar gedeelten?

Eventueel kan je nog even naar het MENU gaan en daar kiezen voor MAP MANAGER. Klink dan rechts boven in beeld op WIJZIG en klik dan nog eens aan wat je wil downloaden. Kijk of het dan wel werkt.

Reageer