Niet in kunnen loggen na update t-mobile app

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
Na de update Krijg ik steeds bericht dat mijn wachtwoord niet juist is, terwijl dat wel goed is.
Hoe kan dat?
Jebo

17 reacties

hier hetzelfde probleem kan niet meer inloggen na de update
Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan niet inloggen met de app meer.
Reputatie 5
De My T-Mobile app op mijn iPhone werkt prima na de update. Pincode wordt gewoon geaccepteerd. Sluit de app eens af. Dit doe je door te dubbelklikken op de home knop. De multitask bar komt dan tevoorschijn en sluit daar de app af. Start de My T-Mobile app dan opnieuw op. Helpt dit niet verwijderd dan de app helemaal en download en installeer 'm opnieuw.
Reputatie 2
Helaas. Alletwee de tips geprobeerd maar ik krijg steeds toegang geweigerd. Ik kan wel inloggen op de site. Dus gebruikersnaam en wachtwoord zijn correct.
Reputatie 5
Hoi jebo, dat is jammer. 😞 Bij welke stap gaat het precies mis? Je start de app op en dan?

Heb je trouwens wel iOS 4.3 of hoger (alleen voor iPhone 3GS, 4, 4S en 5)?
Reputatie 1
Zorg dat je cookies in de browser (safari) wordt geaccepteerd. Dat kan via Instellingen > Safari. Dan moet het lukken.
Reputatie 5
Helaas. Alletwee de tips geprobeerd maar ik krijg steeds toegang geweigerd. Ik kan wel inloggen op de site. Dus gebruikersnaam en wachtwoord zijn correct.

Als je inlogt moet je naar een mobiele site worden doorverwezen waar je toestemming moet geven / machtigen voor het gebruik van bepaalde onderdelen in de app.
Heb je die procedure doorlopen?
Reputatie 2
Ik had de app al een tijdje in gebruik en tot de update deed de app het goed.
Wat ik ook doe hij blijft aangeven gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist.
Reputatie 2
Ik heb trouwens een iPhone 5 en alles is geüpdatet.
Bij het inloggen gaat het al mis.
Hij geeft steeds aan dat de toegang geweigerd wordt.
Reputatie 2
Hoi hoi. Inickname bedankt!!!!
Het is gelukt en ik kan de app weer gebruiken
Waar staat safari ik kan hem niet vinden
Ik heb een iPhone 4 s
Reputatie 5
Hoi kaatje01, zoals INickname al aangaf kan dat via Instellingen > Safari. Daar 'Accepteer cookies' aanzetten.
zoals minty zegt coocies accepteren en hij doet het weer top!!!
Reputatie 2
Ik heb een iPhone 4 met hetzelfde probleem. Ik heb alle aangedragen oplossingen gevolgd maar er is niets veranderd. Wie weet nog wat ik jan doen
Reputatie 4
@ narigheid

Mijn excuses voor de late reactie! Erg vervelend dat de App niet functioneert op jouw iPhone. De cookies heb je dus al geaccepteerd? Zou je de App eens kunnen verwijderen en daarna opnieuw installeren? Ik ben benieuwd of dit het probleem oplost! 🙂
ik heb een samsung s4. Ook ik kan niet inloggen meer. Heb de app ook al verwijderd en opniew geinstaleerde. Maar wederom kan ik niet inloggen. Ik krijg de melding dat mijn login is verlopen. Terwijl ik gewoon kan inloggen via pc??
Iemand een idee?
Reputatie 5
@kraiem

Zodra je de laatste versie hebt geïnstalleerd zou het moeten werken. Kun je kijken of dat lukt? Zo niet, probeer het dan even via een andere browser. Ik zie je reactie graag tegemoet.

Reageer