Beantwoord

Niet tevreden nieuw toestel

• 13 december 2019
  • 5 reacties
  • 1103 Bekeken

hallo, 

Ik heb een vraag gisteren heeft mijn man zijn abonnement verlengt met een toestel dat voor mij bestemt was aangezien hij mijn abonnement niet kon verlengen als ik er zelf niet bij was.

nu is het zo dat hij de iPhone 11 pro heeft aangeschaft bij een bedrijf dat jullie abonnementen ook verlengt.

maar nu ben ik totaal niet blij met het toestel.

is het mogelijk hem nog te ruilen?

ik heb hem namelijk nog niet gebruikt.

Groeten.

icon

Beste antwoord door CrisTien 13 december 2019, 20:11

Goedenavond @Mellebell1 Welkom, mag ik vragen waarom je niet blij bent met het toestel?

Neem even contact op met het bedrijf waar het toestel is gekocht.

Misschien willen ze hem nog ruilen! In veel gevallen geldt de wet ‘koop op afstand’ niet als een toestel in een winkel is gekocht, daar je de mogelijkheid hebt om het toestel in de winkel van aankoop te testen, Maar je kan het altijd proberen. 
Fijn weekend en groetjes

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @Mellebell1 Welkom, mag ik vragen waarom je niet blij bent met het toestel?

Neem even contact op met het bedrijf waar het toestel is gekocht.

Misschien willen ze hem nog ruilen! In veel gevallen geldt de wet ‘koop op afstand’ niet als een toestel in een winkel is gekocht, daar je de mogelijkheid hebt om het toestel in de winkel van aankoop te testen, Maar je kan het altijd proberen. 
Fijn weekend en groetjes

Reputatie 7
Badge +18

Beste @Mellebell1 

Het hangt er vanaf, als de telefoon in één keer betaald is in een winkel heb je wettelijk geen bedenktijd. Als je een toestelkrediet hebt afgesloten dan heb je bedenktijd op het krediet en kun je zo waarschijnlijk nog wel van het toestel af komen want het krediet is gekoppeld aan het toestel.

Voor de zekerheid laat ik het oordeel even aan een community moderator over die dit weekend online zal zijn overdag.

Groet, Folkert

Je hebt 14 dagen bedenktijd wanneer je het via internet hebt besteld.

Hallo,

Hij heeft hem in een winkel verlengd wel met krediet abonnement.

ik had voorheen de Samsung s9+ groottes toestel,

nu is de iPhone 11 pro een kleiner model. 
toen ik hem eenmaal kreeg gister avond was ik er meteen niet weg van.

vandaar mijn vraag om te ruilen voor de 11 pro Max.

ik zal morgen bellen en daar informatie vragen,

was benieuwd of t mobile zelf wat voor mij kon doen aangezien normaal altijd tevreden ben met alle toestellen tot nu toe en provider .

Groeten!

Reputatie 7
Badge +20

@Mellebell1 Deze tekst staat op de Site van T-Mobile je moet dus bij de verkoper van het toestel zijn.

Je hebt 15 dagen bedenktijd op de toestelkredietovereenkomst dat je hebt afgesloten. Binnen deze 15 dagen mag je de toestelkredietovereenkomst én het abonnement opzeggen. Neem hiervoor contact op met het verkooppunt.

Groetjes.

Reageer