Beantwoord

Nieuwe 6s "Activation Error"

• 18 juni 2018
  • 1 reactie
  • 722 Bekeken

Bij mijn spiksplinternieuwe 6s krijg ik vrijwel meteen (na erin doen van simkaart (zonder simcode), selecteren taal en aansluiten op wifi-netwerk) de foutmelding "Activation error: activation could not be completed. Please restore the Phone and install the latest version of iOS and attemot activation again."
Ik heb opnieuw opstarten en harde reset geprobeerd zonder resultaat. Ik vond elders op i-net de tip om via een pc met I-tunes de nieuwste iOS te installeren; dat werkte ook niet; de Iphone wordt wel gevonden, maar ik krijg meteen de melding "We're sorry, we are unable to continue with your activation at this time".

Help, wat nu? 😞
icon

Beste antwoord door Hajar 18 juni 2018, 12:45

Hi carodiva,

Fijn dat je zelf al van alles hebt geprobeerd. Ik ga graag samen met jou op zoek naar de oplossing! Ik heb ook lang gezocht en ben uiteindelijk terecht gekomen op deze pagina en hier staan wat handige tips in. Allereerst is je simkaart er goed in geplaatst? Heb je een simcode op je simkaart staan en heb je je simkaart ontgrendeld? Je simkaart moet namelijk eerst ontgrendeld zijn voordat je je iPhone kan activeren. Ook moet je verbonden zijn met wifi als je dit wilt uitvoeren.

Laat je even weten of het zo lukt? En anders gaan we opzoek naar een andere oplosing.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi carodiva,

Fijn dat je zelf al van alles hebt geprobeerd. Ik ga graag samen met jou op zoek naar de oplossing! Ik heb ook lang gezocht en ben uiteindelijk terecht gekomen op deze pagina en hier staan wat handige tips in. Allereerst is je simkaart er goed in geplaatst? Heb je een simcode op je simkaart staan en heb je je simkaart ontgrendeld? Je simkaart moet namelijk eerst ontgrendeld zijn voordat je je iPhone kan activeren. Ook moet je verbonden zijn met wifi als je dit wilt uitvoeren.

Laat je even weten of het zo lukt? En anders gaan we opzoek naar een andere oplosing.

Reageer