Beantwoord

Nieuwe contacten staan niet op iCloud

• 14 november 2016
  • 3 reacties
  • 1859 Bekeken

Hey heb een vraagje. Heb mn nieuwe Iphone7 binnen en wil via de Icloud al mijn gegevens op dit nieuwe toestel zetten. Echter, alle contacten die ik in het afgelopen +- 1 jaar nieuw in mijn toestel (Iphone 5C) heb gezet staan niet op mijn Icloud. Mijn foto's, agenda, etc. staan er wel gewoon goed bijgewerkt op.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Wil ze niet verliezen en handmatig één voor één opnieuw invoeren is ook geen goede optie natuurlijk.
icon

Beste antwoord door Amy 14 november 2016, 16:26

Hi Tabi,

Slim dat je dit navraagt want ik kan mij goed voorstellen dat het nogal een klusje is om ze 1 voor 1 weer in te voeren. ;)

Wel gek dat ze niet in je iCloud staan! Zou je eens willen kijken of het met deze stappen lukt?

Mocht dat niet lukken dat kun je de contacten ook via Gmail overzetten. Zo heb ik het ook gedaan naar mijn iPhone 7 en dat werkt altijd prefect! 🙂

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Tabi,

Slim dat je dit navraagt want ik kan mij goed voorstellen dat het nogal een klusje is om ze 1 voor 1 weer in te voeren. ;)

Wel gek dat ze niet in je iCloud staan! Zou je eens willen kijken of het met deze stappen lukt?

Mocht dat niet lukken dat kun je de contacten ook via Gmail overzetten. Zo heb ik het ook gedaan naar mijn iPhone 7 en dat werkt altijd prefect! 🙂

Laat je weten of het gelukt is?
Hoi Amy, bedankt voor je bericht. Helaas heeft dit niet het gewenste effect gehad. De knoppen stonden al in de juiste instelling maar op de één of andere manier pakt hij mijn (nieuwe) contacten nog steeds niet in de Icloud.

Ik ben naar een collega in de winkel gegaan en die vertelde mij dat ik dan maar op beide toestellen de app 'copy my data' moet gebruiken om mijn gegevens op deze manier te importeren. Beetje onhandig allemaal maar het is niet anders dan. Ik hoop dat dat wel gaat werken!
Reputatie 7
Badge +15
Hi Tabi,

Jammer dat het met mijn tips niet gelukt is! 😉

Is het ondertussen gelukt om met Copy My Data de gegevens over te zetten? Ik ben benieuwd!

Reageer