Beantwoord

Nieuwe IPhone5, berichten op oud toestel

• 20 juni 2016
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 8 reacties
Ik heb een nieuwe telefoon met nieuwe Simkaart.
Simkaart is geactiveerd,telefoon doet 't.
Oude telefoon geeft aan geen service..maar apjes komen binnen,moet ik iets blokkeren of is dat normaal??
icon

Beste antwoord door Issam 20 juni 2016, 13:18

Hoi Bau,

Welkom terug op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier weer te zien.

Gaaf dat je een nieuw toestel hebt aangeschaft. Hoe bevalt deze tot nu toe? Welke kleur heb je gekozen? Zelf heb ik de Space Grey variant. ;)

De kans is groot dat je nog verbonden bent met een Wi-Fi netwerk. Klopt dit? Als je verbonden bent met een Wi-Fi netwerk dan kan je appjes blijven ontvangen op je oude telefoon. Zodra je Whatsapp op je nieuwe telefoon instelt, dan krijg je niets meer binnen op je oude telefoon. Als je de Wi-Fi verbinding uitschakelt dan krijg je uiteraard ook geen whatsappjes meer binnen op je oude telefoon.

Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Bau,

Welkom terug op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier weer te zien.

Gaaf dat je een nieuw toestel hebt aangeschaft. Hoe bevalt deze tot nu toe? Welke kleur heb je gekozen? Zelf heb ik de Space Grey variant. ;)

De kans is groot dat je nog verbonden bent met een Wi-Fi netwerk. Klopt dit? Als je verbonden bent met een Wi-Fi netwerk dan kan je appjes blijven ontvangen op je oude telefoon. Zodra je Whatsapp op je nieuwe telefoon instelt, dan krijg je niets meer binnen op je oude telefoon. Als je de Wi-Fi verbinding uitschakelt dan krijg je uiteraard ook geen whatsappjes meer binnen op je oude telefoon.

Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord.
Hoi ja ik heb wel wifi en soms de wifi van de buren
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bau,

Bedankt voor je reactie! Kun je eens kijken naar de vragen en tips die mijn collega Issam heeft gegeven? Ben je nog verbonden met wifi op je oude toestel? Zoals Issam al aangaf blijf je dan appjes ontvangen op jouw oude toestel. Heb je WhatsApp al geïnstalleerd op jouw nieuwe toestel? Dan zul je jouw appjes op je nieuwe toestel ontvangen. Laat je even weten of het is gelukt?

Als we je ergens bij kunnen helpen, laat het dan even weten!
Ja wifi uitgezet op oude IPone
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Bau,

Top! Klopt het dat je nu geen Whatsapp berichten meer binnen krijgt op je oude telefoon?

Als je Whatsapp instelt op je nieuwe telefoon dan hoor je ook geen berichten meer binnen te krijgen. 😉

Reageer