Vraag

nieuwe sim kaart voor Ipad hoe activeer ik die?

  • 24 januari 2016
  • 3 reacties
  • 527 Bekeken

Beste mensen,
Ik heb een nieuwe simkaart voor mijn Ipad. Ik kan op My t-mobile niets wijzigen. Daar staat mijn mobile nummer vast... Ik heb de nieuwe simkaart erin gedaan, krijg 'geen service' te zien. Waar kan ik de Ipad activeren?

bedankt voor een antwoord

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Hier kun je je simkaart voor de iPad activeren :)

Groet,
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Zizazo,

Goedemorgen en welkom op het forum van T-Mobile!

Je kunt de nieuwe simkaart activeren via jouw My T-Mobile zoals de link van Pilovali laat zien. Waar kijk je precies op jouw My T-Mobile?
Als je inlogt en in het linker(hoofd)menu naar 'Simkaart & Toestel' gaat zie je als het goed is 'Je simkaart activeren'. Rechts daarvan zou je een groen blok moeten zien met de tekst 'Simkaart activeren'. Lukt het als je daarop klikt? Zet je iPad daarna even uit en aan voor de zekerheid. Dan zou je simkaart actief moeten zijn.

Laat je even weten of het is gelukt? Als je er niet uitkomt of als je wil dat ik de simkaart voor je activeer hoor ik het graag. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust!
Je kan tmobile ook even bellen doen zij het voor je.. Was tenminste bij mijn iphone 6 wel

Reageer