[NIEUWS] iPhone SE: nu verkrijgbaar bij T-Mobile

• 23 maart 2016
  • 38 reacties
  • 3822 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 11248 reacties
Op het Apple event van maandag 21 maart was daar de presentatie van het nieuwe paradepaardje: de iPhone SE! De krachtigste iPhone ooit gemaakt, voor een betaalbare prijs!

Deze nieuwe smartphone ziet er hetzelfde uit als de iPhone 5S, maar heeft de specificaties en prestaties van de iPhone 6S. De pre-sale begint op 29 maart! Dus vanaf nu kun je jouw iPhone SE bestellen!

Bespreek hieronder jouw mening over de iPhone SE en stel ons gerust ook al je vragen!

38 reacties

Eindelijk een telefoon die ik wel weer fatsoenlijk met een hand kan bedienen
Ik wil de iphone se 64 gb, die staat niet tussen mijn verlenglijst, komt hij er wel tussen te staan?
Reputatie 7
Badge +20
Hi mcesar:

Leuk om te zien dat je hier enthousiast over bent! 🙂

@Mariele123:

Ook gaaf dat jij dit toestel wilt. Hij is vanaf vandaag beschikbaar. Op deze pagina zie je dat de iPhone SE 64GB ook verkrijgbaar is. 🙂
Ik wil ook de iPhone SE 64GB bestellen, maar nu vraag ik me af of het een verschil maakt of ik dat online doe, of in de winkel. Hebben winkels bijvoorbeeld nog extra acties bij nieuwe toestellen, of ben je daar gewoon even duur uit?
Waarom is het 'Stel samen' abonnement bij een iPhone SE duurder? Het abonnement blijft namelijk hetzelfde (op de kosten na) als wanneer er een andere telefoon gekocht wordt.

Deze kosten komen niet voort uit veranderingen binnen het abonnement, maar uit het feit dat je voor een andere telefoon kiest. Horen deze kosten dan niet onder de bijbetaling voor de iPhone te vallen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Aurora,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Er is geen prijsverschil tussen online bestellen en in de winkel een toestel kopen. Er gelden ook geen andere acties in een T-Mobile Shop.

Ben je van plan om de iPhone SE te kopen? 🙂

@IHUegen;

Welkom op ons Forum!

Ook goed dat jij je vraag hier stelt. Het Stel Samen abonnement is een oud prijsplan die wij niet meer aanbieden. Als je jouw abonnement verlengt dan zal je gebruik maken van het Stel Samen & Stel Bij abonnement. Bij dit abonnement kun je zelf bepalen hoeveel jij voor je abonnement betaalt. Je kan zelf het bedrag kiezen waarmee jij je toestel wilt afkopen. Hoe hoger het bedrag hoe lager de maandkosten. Ook kun je zelf je bundels kiezen en maandelijks omhoog of omlaag bijstellen of zelfs helemaal uitschakelen. Dit is een optie die niet beschikbaar was bij het Stel Samen abonnement. Daarnaast kun je ook nog eens bellen in en naar de EU tot 120 minuten zoals thuis. Bekijk op deze pagina de voordelen van Stel Samen & Stel Bij.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
"pre-sale begint op 29 maart" Super, maar wanneer is de levering als ik vandaag dit model zou bestellen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Seismo,

Allereerst welkom op het forum!

Leuk dat je interesse hebt in de iPhone SE. Het toestel is leverbaar vanaf 5 april, dus dat is al snel! 🙂 Kijk voor de actuele informatie ook in dit algemene topic over levertijden.

Mocht je besluiten het toestel te bestellen: alvast veel plezier! Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.
Hoi, vorige week heb ik de iPhone SE 64GB rose gold besteld. Toen stond er op de website vermeld dat deze beschikbaar zou zijn vanaf 5 april. Nu is dit aangepast naar 14 april. Wil dit zeggen dat ik mijn toestel pas na 14 april zal ontvangen, of is deze datum alleen een indicatie voor nieuwe bestellingen?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Aurora Stardust,

Begrijpelijk dat je je nieuwe toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben! De levering van de iPhone SE 64GB roze / goud is inderdaad vertraagd. Het toestel is nu vanaf 14 april leverbaar, dus helaas zal je je toestel na die datum ontvangen. Sorry voor het ongemak! De actuele levertijden kun je vinden in dit topic.

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Hoi Aurora Stardust,

... De levering van de iPhone SE 64GB roze / goud is inderdaad vertraagd. Het toestel is nu vanaf 14 april leverbaar, dus helaas zal je je toestel na die datum ontvangen. Sorry voor het ongemak! ...

Dat geldt dan ook voor mijn op 29 maart bestelde SE 64 Space Grey? Dan ga ik maar annuleren denk ik.
Bedankt voor je antwoord Thalina. Wel een beetje vreemd trouwens. Blijkt dat mijn toestel al bij de winkel ligt, maar dat hij nog niet mag worden meegegeven. Dus levering is niet vertraagd maar Apple zou de release datum vooruit geschoven hebben. Ik zie echter op internet overal dat mensen via andere providers wel vandaag het toestel zouden hebben ontvangen. Ik zal jullie maar het voordeel van de twijfel geven, maar leuk is anders.
Reputatie 6
Badge +17
@DouKoe
Bedankt voor je vraag! Ik heb gelijk even in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat de levering van jouw toestel ook vertraagd is. Ik begrijp dat je het toestel natuurlijk het liefst zo snel mogelijk ontvangt! Ik heb ook nog even contact opgenomen met de T-Mobile Shop waar jouw toestel wordt afgeleverd. Zij hebben je afgelopen zondag al even proberen te bellen om je een update te geven over de levering. Helaas kregen ze je niet te pakken en konden ze geen voicemail inspreken. Mijn collega gaf wel aan dat ze eventueel de iPhone SE 16GB variant hebben liggen, mocht je daar interesse in hebben.

Ik zou het natuurlijk erg jammer vinden als je de bestelling zou annuleren. Ik zie dat de levering van deze versie van de iPhone SE ook bij anderen vertraagd is. We doen natuurlijk ons uiterste best om het toestel zo snel mogelijk te leveren, maar helaas duurt het een paar dagen langer. Sorry voor het ongemak!

Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten.

@Aurora Stardust

Goed dat je het nog even navraagt! Heb je gebeld met de T-Mobile Shop? Ik heb net even contact met ze gehad en mijn collega in de T-Mobile Shop geeft aan dat de levering inderdaad vertraagd was. Vandaag zullen ze de klanten gaan bellen waarvoor het toestel is binnengekomen, zodat zij die kunnen komen ophalen. Mocht jouw toestel daar nog niet bijzitten, dan neemt hij ook even contact met je op over wanneer het toestel naar verwachting wel binnen is.

Ik begrijp natuurlijk dat je het toestel graag zo snel mogelijk wilt ontvangen, maar hij komt er dus zo snel mogelijk aan! Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust even weten.
Reputatie 2
Ik vind het erg vreemd dat je er zelf achteraan moet gaan dat je Iphone SE vertraagd is en pas 14 april geleverd wordt terwijl bij andere providers het wel goed loopt? Ik ben zelf nog niet door t-mobile gebeld dat mijn bestelling vertraging oploopt
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Freakoso,

De iPhone SE's gaan weer als warme broodjes over de toonbank, dus we zijn helaas tegen een vertraging opgelopen met de levering van dit toestel.

Je kunt de meest recente updates over de levertijden terugvinden in het topic over de actuele levertijden van de toestellen. Hierin kun je inderdaad zien dat de iPhone SE vanaf 14 april leverbaar is, dit is redelijk overeenkomstig met de levering in heel Nederland.

Hopelijk wordt je iPhone zo snel mogelijk geleverd! 🙂
Reputatie 2
In pre-order besteld, want dan "heb je hem als een van de eersten in huis". Nou lekker niet dus. Nooit weer een pre-order.:@
Reputatie 7
Badge +15
Hey Hnky,

Ik snap dat je hiervan baalt en dat je het liefst het toestel zo snel mogelijk in handen hebt. Helaas zijn we hierbij ook afhankelijk van hoe geliefd het toestel is en afhankelijk van de levering van onze leverancier. We kunnen dit proces helaas niet versnellen en moeten dus nog even om je geduld vragen. Excuses hiervoor!
Ook ik heb een iphone se 64 gb besteld deze zou eerst vanaf 14 april leverbaar zijn toen werd het 18 april en vandaag kreeg ik, nadat ik zelf belde met de klantenservice, te horen dat het zeker nog een week gaat duren en dus zeker niet voor de 22 terwijl de iphone gewoon leverbaar is. Krijg hier geen goed gevoel over.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Windmill,

Logisch dat je hier je vraagtekens bij zet, er zit ergens wel een positieve draai aan.. Het is namelijk zo dat de vraag naar de SE zo overweldigend is dat Apple de eerdere levertijden moet uitstellen. Ik snap dat dit redelijk krom lijkt, maar het geeft in ieder geval aan dat het hier om een zeer populaire telefoon gaat! :)

In ons systeem zie ik dat je hier gister ook contact over hebt gehad en dat mijn collega je vrijdag terugbelt om de levertijd te bevestigen. In ons topic over de levertijden kun je zelf ook een oogje in het zeil houden.

Hopelijk wordt jouw telefoon snel geleverd en kun je gauw van je SE gaan genieten!
Eerlijk is eerlijk, telefoon is vanochtend netjes afgeleverd. En dan nu eerder dan gedacht. (Wel jammer dat vanwege de tijd er nog bezorgingen kosten bij kwamen).
Reputatie 6
Badge +17
Hi Windmill,

Ah, super! Leuk om te lezen dat je 'm inmiddels binnen hebt.

Bedankt voor je update en heel veel plezier met je nieuwe telefoon!
Hallo,
Ik heb op 14 april mij abo verlengd, de iPhone SE 64G zou vanaf 22 april worden geleverd.

Zonder enige vorm van communicatie vanuit t-mobile zie ik [na goed zoeken op een forum] dat de levertijd nu geruisloos is opgeschoven naar 4 mei. En dat bevalt me niet echt.

Graag even bericht terug om te overleggen, ik kan u mijn ordernummer geven. Ik reageer via email overigens sneller dan binnen 10 dagen...
Mij werd dus ook verteld dat de SE 64g de 22e geleverd zou worden, echter moest ik zelf bellen om er achter te komen dat het op zijn vroegst pas de 26e zou worden. Als het nu, wederom zonder tegenbericht, weer wordt verlengd ben ik er ook wel klaar mee. Ik weet dat er leveringsproblemen zijn maar ik vind het vele malen ergerlijker dat T-Mobile afspraken niet nakomt en daarover niet communiceert.
Reputatie 6
Badge +17
Hi bikkel & Blababababbaa

Ik kan me goed voorstellen dat jullie de telefoons zo snel mogelijk tot jullie beschikking willen hebben. Onze oprechte excuses voor de vertraging!

We doen uiteraard ons uiterste best om jullie zo snel mogelijk van de nieuwe iPhone SE te voorzien. Als het ons niet lukt op de beloofde datum dan moeten we jullie hierover natuurlijk wel inlichten. Onze excuses dat de communicatie niet vlekkeloos is gelopen. We maken dit kenbaar bij de afdeling die hierover gaat.

Houd het levertijden topic in de gaten om een indicatie te krijgen van de levertijd.
Dag Issam,

Dank voor je excuses.

Om op je reactie terug te komen: ik wil mijn telefoon helemaal niet zo snel mogelijk tot mijn beschikking hebben. Ik wil duidelijkheid en [heldere] communicatie. Je verwijst nu naar een topic met een 'indicatie van de levertijd'. Daar wordt het niet veel beter van.

Er is bovendien geen sprake van 'niet vlekkeloze communicatie', er was in het geheel geen communicatie.

Ik overweeg de bestelling te annuleren, kun je me daarvoor de procedure beschrijven?

Alvast dank!

Reageer