[NIEUWS] iPhone SE: nu verkrijgbaar bij T-Mobile

• 23 maart 2016
  • 38 reacties
  • 3822 Bekeken

Toon eerste reactie

38 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Bikkel,

Ik snap je frustratie. Helaas zijn wij qua levertijden ook afhankelijk van de leverancier. We proberen de datums natuurlijk zo gericht mogelijk aan iedereen te communiceren maar als we een vaste datum geven stellen we iedereen natuurlijk teleur als die datum toch nog verschuift. Vandaag dat het een indicatie is van de levertijd.

Zoals op onze website staat aangegeven vind je de indicatie van de levertijden in het forumtopic. Uiteraard ontvang je ook nog een e-mail van ons wanneer je een afspraak kunt maken voor het ontvangen van het toestel. Zoals Issam ook aangaf zullen we dit proces kenbaar maken bij de betreffende afdeling om de communicatie te verbeteren. Ik kan mij namelijk voorstellen dat het niet prettig is dat je tussendoor niets meer hebt gehoord. Bedankt voor de feedback daar zijn we altijd blij mee en het is erg waardevol voor ons.

Verder zouden we het jammer vinden als je door deze situatie je bestellen gaat annuleren. Wanneer je er zeker van bent dat je dit wilt kun je het aan ons aangeven. Wij zullen je bestelling dan annuleren.

Wil je het laten weten als we je verder nog ergens mee kunnen helpen?
Ben dus niet de enige, bestelling gedaan op 12 april, vanaf dat moment stond er Iphone SE 64 Gb space-grey leverbaar vanaf 15 april. 15 april niets gehoord, 16e langsgeweest bij T-mobile shop zwolle: nee, nog niets binnen, wacht nog paar dagen. Vervolgens op site staat weer: leverbaar vanaf 22 april. 22 april niets binnen, 2 x chat gevoerd, 1 x klantenservice gebeld, zaterdag 23e wederom langsgeweest : nee helaas nog niets binnen, en spijtig dat er niet met u gecommuniceerd is. Vermoedelijk komt deze dinsdag nu echt! wij zullen u 100 % bellen. Inmiddels is het nu vrijdag 28e en heb ik nog helemaal NIKS NADA NIENTE. Misschien ben ik niet zo slim, maar als er een bestelling word geplaatst is het toch niet wachten tot het toestel extra in trek raakt zodat er meer in 1 x kan worden besteld met bezorgkosten??

ik mag toch aannemen dat als ik een bestelling plaats, dat de leverancier op dat moment voor mij aan de gang gaat, wat hebben anders de indicaties voor levering voor zien.

zoals hierboven ook is aangegeven: late levering is 1 ding, maar blijven zeggen: sorry en excuus voor geen communicatie en verder weer gewoon negeren: nee lekker bezig zo, duid niet echt op professionaliteit. Denk dat ik maar weer moet wachten tot 4 mei volgens de site??
Reputatie 7
Badge +15
Hey DirrtyMicz,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat deze situatie natuurlijk alles behalve ideaal is. Ik zou je dolgraag een positief bericht willen sturen met meer informatie over de levering maar helaas kan ik er momenteel niet meer van maken dan het is.

De levering staat nu inderdaad gepland op 4 mei. Je kunt er verder vanuit gaan dat wij ons uiterste best doen om de toestellen zo snel mogelijk te versturen. Sorry voor de slechte communicatie en ik duim voor je dat je het toestel volgende week in handen hebt!
Hey Amy,

ja dat is die zeker. voor een telecommunicatiebedrijf valt en staat alles natuurlijk met communicatie. Die is er in dit geval niet. Ik begrijp ook niet hoe dit proces verloopt. Jullie plaatsen een bestelling bij de distributeur, komen er bij een winkel altijd een x aantal toestellen in 1 x binnen of gaat dit ook per stuk op maat? of wat kan de reden zijn dat zo'n bestelling zo lang op zich laat wachten ondanks dat mensen op de site andere leverdata te zien krijgen.

Mag ik er ook vanuit gaan dat iemand anders die na mij een bestelling doet, de telefoon niet eerder ontvangen kan hebben?? Ik was laatst in de winkel namelijk en hier werd aangegeven dat er 1 toestel binnen was (andere kleur als wat ik wou) en deze was voor 1 burger die een aantal dagen voor mij een aanvraag had gedaan. Logisch dat deze hem dan eerst krijgt natuurlijk, ik zou volgens die medewerker absoluut de volgende zijn. Raar dus als dit pas vanaf 4 mei weer zou zijn?
Zijn die toestellen dan momenteel zo slecht leverbaar?
Reputatie 7
Badge +15
Hey DirrtyMicz,

Ik heb dit even nagevraagd bij onze Ordermanagement-afdeling. En ik kreeg de volgende reactie:

"Wij kopen idd in bij Apple obv wat wij nodig denken te hebben en daarbij kijken wij ook naar het aantal wachtende klanten die wij zo snel mogelijk aan hun toestel willen helpen.

Wie eerder besteld heeft krijgt daarbij ook eerder zijn/ haar toestel. Houd daarbij wel rekening met kleurvarianten en geheugenvarianten waarbij de levertijd vanuit Apple kan verschillen per variant.

Daarbij zijn wij afhankelijk van de productiecapaciteiten van Apple, wij krijgen dus niet altijd die varianten die wij nodig hebben of de aantallen die wij bestellen."

Ik hoop dat dit je wat meer duidelijkheid geeft. 🙂
well at least , thanx voor het uitzoeken/meedenken, concreet gezien zegt het niet zo heel veel
in mijn situatie, gewoon maar afwachten dan. als het nu 4 mei weer later wordt, ga ik er mogelijk wel meer werk van maken of vind ik dat jullie een soort 'noodprocedure' hiervoor moeten hebben na een x aantal keer uitstel. maar goed we gaan het zien. Fijn weekend amy
Ik ontvang net een sms v T-mobile waarin voor de 2e keer de levering v mijn toestel iPhone SE is uitgesteld. Sorry, maar dit accepteer ik niet. Ik heb tot tweemaal toe heel duidelijk gevraagd of hij binnen 1 week kon worden geleverd. Twee keer werd mij verteld; ja. Nu wordt de levering voor de tweede keer uitgesteld, zodat ik in plaats van 1 week minstens 1 maand moet wachten, er vanuit gaande dat de levering niet nogmaals wordt uitgesteld. Had ik dit geweten, dan had ik deze telefoon niet bij jullie besteld dan wel een andere telefoon aangeschaft. Graag zsm een oplossing. Grtn, Arjen
Hier ook nog steeds aan het wachten, eerst zou hij de 15e komen werd ik gebeld, hij Is er. Bleek het de verkeerde telefoon te zijn. Voor niets naar de stad gegaan ervoor. Daarna werd me beloofd volgende week is hij er, ik had niets gehoord dus langs gegaan in de winkel. Moest maar wachten tot ik gebeld word.
Op de website zie ik steeds maar weer de datum verspringen en van de winkel hoor ik ook maar niets. Helaas
Reputatie 7
Badge +20
@ArjenB,

Ik begrijp dat je jouw nieuwe toestel zo snel mogelijk wilt ontvangen. Ik zie dat we de iPhone SE 64GB zilver nog niet op voorraad hebben en dus is de levering uitgesteld. Nog even geduld dus..

@Nyokki;

De T-Mobile shop zal contact met je opnemen zodra je toestel leverbaar is. Ook jou willen we dus om geduld vragen..
@Hajar: bedankt voor je reactie, maar zoals jij zelf ook wel begrijpt: zover was ik ook al met mijn gedachten. Jouw reactie is geen toevoeging van hetgeen ik al wist, anders had ik hem natuurlijk al ontvangen. Echter, ga jij niet volledig in op mijn reactie.

Het gaat er om dat mij tot tweemaal toe is toegezegd dat ik het toestel binnen 7 dagen zou ontvangen. Helaas wordt dit niet nagekomen. Hoe kan men mij een toezegging doen welke niet wordt nagekomen?

Er wordt gewoon een sms'je gestuurd met daarin het bericht dat het weer 2wk duurt voordat de levering plaatsvindt. Geen enkele tegemoetkoming of iets dergelijks. Ik moet nog maar zien of het deze keer echt wordt geleverd of dat ik wederom een uitstelsmsje ontvang.

Als ik dit vantevoren wist, had ik mijn toestel nooit bij jullie besteld, maar bij een andere maatschappij.

Graag zie ik jouw reactie tegemoet.

Grtn, Arjen
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Arjen,

Het is begrijpelijk dat je op tijd en correct geïnformeerd wilt hebben over de levering van je toestel. We doen daarom ons uiterste best om je zo veel mogelijk en uiteraard zo goed mogelijk van informatie te voorzien. Helaas zijn wij ook afhankelijk van de leverende partij.

Als wij een signaal binnen krijgen dat de toestellen naar alle waarschijnlijkheid binnen 7 dagen geleverd worden dan willen we de klanten hiervan op de hoogte stellen. Dan weet de klant wat hem of haar te wachten staat. Als het daarna blijkt dat er niet voldoende geleverd wordt om iedereen van een nieuw toestel te voorzien dan moeten we de verwachtingen weer bijstellen door nogmaals een sms uit te sturen waarin wordt aangegeven dat het nogmaals 7 dagen kan duren voordat de telefoon geleverd wordt.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet blij bent met het feit dat je de telefoon nog niet hebt gekregen. We doen ons best om deze alsnog zo snel mogelijk te leveren. In de tussentijd proberen we je ook zoveel mogelijk te informeren als er iets verandert in de verwachte levertijd.
Mijn i phone se 64gb heb ik al besteld op 22 maart. Nu wordt de datum voor de levering steeds uitgesteld. Allerlei smoesjes over de release datum en andere zaken. In mijn mail van 23 maart staat dat de t mobile shop, die zonder telefoonnummer, mij binnen 24 uur terug zou bellen om hem op te halen. Dit is je willens en wetens niet houden aan de afspraak. Als ik mijn rekening nou eens een maand later betaal of me niet aan de afspraken hou dan is er wel direct contact. Ik zou ook graag in contact komen met sales manager om het een en ander te bespreken en anders is het afgelopen met mijn tijd bij t mobile.
Mvg edwin.
P.S. Nu lees ik weer release datum van 13 mei. Hoe komt dit.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Edwin,

Ik heb je in dit topic ook van een reactie voorzien. Zou je in het vervolg je vraag/ opmerking in 1 topic willen stellen?

Reageer