Beantwoord

Nummer blokkeren op iPhone: Hoe?

Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi bouley_twinkle,

Het is helaas niet mogelijk om 1 specifiek nummer te blokkeren op een iPhone.
Wat je het beste kan doen is wat Chantal zegt, het overlast-formulier in te vullen.

Als tijdelijke oplossing kun je natuurlijk SMS-berichten niet op je lockscreen en homescreen laten verschijnen.
Ga hiervoor naar Instellingen > Berichtgeving > Berichten
bij geen melding, krijg je dus geen melding, behalve een leuk nummertje bij de app.

Hier mis je dus ook berichten van bekenden die je wel wilt ontvangen
Reputatie 5
Badge +9
Update:

In iOS 7 is het mogelijk om specifieke users te blokkeren voor SMS, iMessage en Telefoongesprekken.
Binnenkort is dit dus wel mogelijk.

Helaas duurt het nog een tijdje voor iOS 7 uit komt, maar later in de toekomst zal dit dus een oplossing kunnen worden.!
Hoi,
Ik wil weten hoe je prive nummer kan blokkeren? (Op mijn iPhone)
Ik word 9 van de 10 in de avond uren prive gestalkt! Niet 1x maar meerdere malen achter elkaar..
Ik had een melding via t-mobile gedaan maar blijk dat het niet echt help..
Graag wil ik weten hoe ik prive nummer kan blokkeren in mijn telefoon.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Tiffie,

Het is helaas niet mogelijk om privé nummers op een iPhone te blokkeren 😞 Wat je wel zou kunnen doen is het volgende:

- Registreer je bij het belmenietregister.nl

Je zou dit kunnen uitvoeren, het is omslachtig maar werkt wel 😉
Hoi dave,

Dat heb ik ook gedaan. Maar het is toch vreemd als je steeds na 11 uur in de nacht wordt gestalkt?
En ik heb voor de 2 x een overlast formulier opgestuurd naar t-mobile..
Als ik prive word gebeld neem ik op.. Maar diegene praat niet en gegeven moment hang ik op of diegene hangt dan op. Het is zo vervelend en ik wil mijn nr niet speciaal voor die kinderachtige persoon gaan vervangen..
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Tiffie,

Dat is inderdaad vreemd 😞 het probleem is alleen dat we niet weten wie het is. Heb je mijn tip al gevolgd? op die manier zou je tussen 22:30 en 06:00 uur de boel kunnen blokkeren.
Hey dave,
Nee ik heb het nog niet gedaan..
Belde net een vriend van mij die in een telefoon zaak werkt.. Die vertelde dat ik op "niet storen" moest doen en alleen mijn contact mensen aan moest doen.. Dus dat ik niet gebeld kan worden door mensen die mijn nr niet hebben. Maar ik krijg dan wel berichtjes binnen als iemand mij heeft gebeld..
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Tiffie,

De optie 'Niet Storen' bedoelde ik ook en staat uitgelegd in de link die ik eerder gaf 😉

Reageer