Beantwoord

Nummerherkenning aanzetten op iPhone

• 24 december 2017
  • 6 reacties
  • 532 Bekeken

Debuutroman nummerherkenning kan ik niet activeren op iPhone 6. Weet iemand waar dit aan ligt?
icon

Beste antwoord door Jaimy 2 januari 2018, 11:51

Hoi I.Eradus,

Bedankt voor je terugkoppeling! Dan gaan we gewoon stellig door met het zoeken van de oplossing. :)

Kun je de netwerkinstellingen eens herstellen? Dit kan via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Houd er wel rekening mee dat je de Wi-Fi wachtwoorden daarna opnieuw ingevoerd moeten worden.

Ik ben benieuwd of je hiermee de optie terugkrijgt! Laat je het weten?
Bekijk origineel

6 reacties

Bedoel natuurlijk de button
In de app zelf van t-mobile al nummerblokkering uitgezet. Toestel opnieuw gestart maar kan in instellingen telefoon de button nog steeds niet activeren.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi I.Eradus,

Haha, dat is wel een originele autocorrectie! ;)

Aan onze kant staat alles in ieder geval in orde, dus daar ligt het in dit geval niet aan. Als je naar Instellingen en dan Telefoon gaat, hoe ziet de button er dan uit? Is deze lichtgrijs en niet klikbaar? Heb je de laatste versie software op jouw toestel staan? Zo niet, zou ik je aan willen raden om deze gelijk te installeren op jouw telefoon. Ik ben benieuwd naar jouw reactie, hopelijk kunnen we dit gauw oplossen!
Hallo David, software is up to date (11.2.1). De button is inderdaad lichtgrijs en niet klikbaar. Ik kom dus nog steeds niet verder.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi I.Eradus,

Bedankt voor je terugkoppeling! Dan gaan we gewoon stellig door met het zoeken van de oplossing. :)

Kun je de netwerkinstellingen eens herstellen? Dit kan via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen. Houd er wel rekening mee dat je de Wi-Fi wachtwoorden daarna opnieuw ingevoerd moeten worden.

Ik ben benieuwd of je hiermee de optie terugkrijgt! Laat je het weten?

Goedemiddag,

Op mijn toestel iPhone X staat nummerherkenning aan.

Bij T-Mobile staan de schuiven ook goed.

Toch heb ik geen nummerherkenning bij uitgaande en inkomende gesprekken.

Reageer