Beantwoord

Onderhoek iPhone zit los

• 1 mei 2016
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Ik heb sinds december een iPhone 6 welke vanaf het begin een losse hoek had mijn vrouw heeft ook een iPhone 6 welke het zelfde vertoonde. Nu heeft mijn vrouw door een ongeluk een nieuwe gekregen welke dit niet meer vertoonde nu zag ik op het forum dat het een probleem van Apple is wat kan we hier aan doen omdat het lijkt ook ergerde worden eerst was het klein hoekje wat nu al halverwegen het scherm zit.
Mvg Jeroen
icon

Beste antwoord door Hajar 2 mei 2016, 13:51

Hi Jeroen,

Wat balen dat je iPhone nu al kuren vertoont. Ik begrijp dat je dit nu al wilt repareren voordat het erger wordt. Je kan je toestel ter reparatie aanbieden bij ons via My T-Mobile, telefonisch of een T-Mobile Shop. Op deze pagina kun je hier meer informatie over vinden. Je bent je telefoon ongeveer 2 weken kwijt, maar krijgt hopelijk een gerepareerd toestel terug.

Houd je ons op de hoogte? Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jeroen,

Wat balen dat je iPhone nu al kuren vertoont. Ik begrijp dat je dit nu al wilt repareren voordat het erger wordt. Je kan je toestel ter reparatie aanbieden bij ons via My T-Mobile, telefonisch of een T-Mobile Shop. Op deze pagina kun je hier meer informatie over vinden. Je bent je telefoon ongeveer 2 weken kwijt, maar krijgt hopelijk een gerepareerd toestel terug.

Houd je ons op de hoogte? Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het ons weten!
Zijn hier nog eigen kosten aan verbonden ? Mvg Jeroen
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Steiner44,

Welkom op het T-Mobile Forum! Gaaf dat je hier je vraag stelt. 🙂 Heb je toevallig al een kijkje genomen in het voorstel topic? We zij erg benieuwd naar wie je bent!

Ik kan me voorstellen dat je van tevoren wilt weten of er kosten verbonden zijn aan een reparatie. Bij een standaard reparatie worden er geen kosten in rekening gebracht. Dit gebeurt alleen wanneer het defect niet onder de garantie valt. Er wordt dan standaard €35,- aan onderzoekskosten in rekening gebracht of je kan ervoor kiezen om je toestel tegen een betaling te laten repareren.

Je toestel valt niet onder de garantie in de volgende gevallen:

- De aankoopdatum is meer dan 2 jaar geleden
- Er is sprake van val-, duw- of stootschade
- Er is sprake van waterschade
- De telefoon is gerepareerd door een niet erkend reparatiecentrum

Zijn de bovenstaande punten voor jou niet van toepassing, dan hoef jij je nergens zorgen over te maken. Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord.

Check voordat je jouw toestel opstuurt eerst het 'Hoe voorkom ik een reparatie' topic. Wellicht dat je toestel nieteens opgestuurd hoeft te worden.

Reageer