Beantwoord

Onmogelijk een goed gesprek te voeren met een Iphone 5s en SE

• 26 januari 2017
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

Twee spiksplinternieuwe 5s-en geprobeerd, geretourneerd en vervolgens een SE aangeschaft: het is en blijft onmogelijk een fatsoenlijk gesprek te voeren via de telefoons.
Waarom doet men alsof ze nog nooit van het probleem gehoord? (keertje googelen levert honderden hits op) Begint me te vervelen dat ik iedere keer weer terug moet vallen op mijn 4s om een fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren.
- nee ik heb er geen hoesje omheen
- ik heb er op alle plaatsen waar ik bel last van
- ik heb de omgevingsgeluid onderdrukker al aan- en uitgezet
- ik heb al twee maal een nieuwe simkaart in mijn toestel laten zetten
Niets helpt! Wie heeft hier ook ervaring mee en heeft een oplossing. Apple's arrogantie begint me zolangzamerhand te vervelen.
icon

Beste antwoord door Amy 27 januari 2017, 11:27

Hey Boon,

Lastig probleem! Omdat je al goed aangeeft wat er wel of niet lukt heb ik direct een netwerkexpert in kunnen schakelen. Hij is jou nu direct aan het bellen. 🙂

Mocht je na aanleiding van het gesprek met hem nog vragen hebben dan kun je die uiteraard hier kwijt!

Edit: Op jouw verzoek is dit topic gesloten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +15
Hey Boon,

Lastig probleem! Omdat je al goed aangeeft wat er wel of niet lukt heb ik direct een netwerkexpert in kunnen schakelen. Hij is jou nu direct aan het bellen. 🙂

Mocht je na aanleiding van het gesprek met hem nog vragen hebben dan kun je die uiteraard hier kwijt!

Edit: Op jouw verzoek is dit topic gesloten.