Vraag

Opladen iPhone 5 werkt niet altijd

Reputatie 2
Hallo, mijn iphone 5 laad zich niet altijd goed op. Ik moet het stekkertje in de telefoon nog wat omhoog houden. Dit irriteerd me mateloos. Ik heb geprobeerd stof eruit te halen maar zit niet veel tot niks in. Wat zou ik nog meer kunnen doen?

8 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Mstrmichel1984,

Het kan zijn dat de kabel niet goed is, probeer eens een andere kabel.
Mocht dat geen uitkomst bieden, zou je een reparatie van de iPhone in overweging kunnen nemen.
Deze wordt dat getest en mocht het niet goed werken, zullen ze het proberen te repareren.
Als deze binnen de garantie is (gezien het een 5 is, denk ik vast wel) is dit zelfs gratis 🙂
Reputatie 2
Ok dank voor je reactie. waar moet ik heen dan? Naar de apple store of naar de t-mobileshop waar ik hem weg heb. Heb de telefoon sinds oktober 2012
Reputatie 6
Badge +16
@Mstrmichel1984

Via Apple heb je 1 jaar garantie, dus zal je hiervoor langs een van onze T-Mobile Shops moeten gaan. Vergeet niet om je aankoopbewijs mee te nemen. 😉
Reputatie 2
Ben van de week bij de t-mobileshop in Arnhem geweest. Ik zou de telefoon kunnen laten maken maar ben hem dan 3weken kwijt. Wel zeiden ze in de winkel dat ik 2 jaar garantie heb. Maargoed 3weken zonder iphone kan ik niet. Was niks gezegd over eventueel leentoestel maar dat zal wel een oud toestel zijn(oud in de zin van een 2007 telefoon ofzo).
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Mstrmichel1984,

Als deze nog binnen 1 jaar is kun je de service van Apple gebruiken.
Je toestel zou nog wel binnen de 1 jaar kunnen zitten, tenzij je 'm vlak na de release gekocht hebt.

Er zijn 2 opties, de een is een omruil (jij krijgt een nieuwe, en stuurt dan de kapotte terug naar Apple), dit kost geloof ik iets van 30 euro extra zo uit mijn hoofd.
De andere is de standaard reparatie, dan wordt ie opgehaald, en daarna teruggebracht. dan is die op z'n snelst binnen 3 dagen terug (maandag ophalen, woensdag terug bijv.)

Alleen is deze service wel prijzig, kijk hier of je nog voor deze garantie in aanmerking komt.
Reputatie 4
@Mstrmichel1984

Nog even een toevoeging; T-Mobile bezit zelf geen leentoestellen. Indien je via de verzekeraar een speciale verzekering hebt afgesloten kan je van de verzekeraar een leentoestel ontvangen.
Reputatie 2
Ok, heb het toestel niet verzekerd.. dus dat betekend als ik hem weg zou doen dat ik drie weken helemaal zonder toestel moet?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Mstrmichel1984,

Ik vrees dan helaas van wel, wat je zou kunnen doen is bij een bekende vragen of ze een toestel over hebben die je kan lenen.
Is even een vervelende oplossing, maar het is er een.

Eventueel zou je voor bellen/SMS'en een goedkoop telefoontje kunnen kopen.
Je kan bijvoorbeeld een Nokia 100 uit de T-Mobile Extra catalogus halen (even simpel voorbeeldje waar je dan niet voor hoeft te betalen)

Meer oplossingen kan ik even niet bedenken voor je als klant zijnde.
Misschien kan iemand anders og een idee bedenken.

Reageer