Beantwoord

Orderbevestiging iphone x klopt niet

Hallo in HEB den iphone x silver 256gb besteld .
Als ik in de bevestigingsmail op de betaallink druk dan zie ik dat ik een mail van amp had moeten krijgen die ik niet gehad heb.
Klantenservice gebeld : uw bestelling is nog niet binnen maar u krijgt hem vrijdag binnen we hebben genoeg.
Savonds klantenservice gebeld, nee we weten het niet.

Tegenstrijdige verklaringen , je weet toch wel wat je inkoopt en wat je verkoopt
Ik betaal 1300 euro voor iets waar je me niet van kan vertellen wanneer ik het ga krijgen.
icon

Beste antwoord door Issam 1 november 2017, 14:00

Hoi Civiszero,

Welkom op het forum.

Onze excuses voor de verwarring. De informatie in deze mail is incorrect! Je krijgt de e-mail van AMP zodra de telefoon bij hen ligt, dit kan dus vanaf 3 november zijn.

Om alle iPhone levertijden gerelateerde vragen bij elkaar te houden sluit ik dit topic. Voor meer vragen en informatie kan je het iPhone X Levertijden topic bezoeken.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Civiszero,

Welkom op het forum.

Onze excuses voor de verwarring. De informatie in deze mail is incorrect! Je krijgt de e-mail van AMP zodra de telefoon bij hen ligt, dit kan dus vanaf 3 november zijn.

Om alle iPhone levertijden gerelateerde vragen bij elkaar te houden sluit ik dit topic. Voor meer vragen en informatie kan je het iPhone X Levertijden topic bezoeken.

Reageer