Vraag

Overige vragen iPhone

Reputatie 2
ik heb de iphone 32GB zwart.maar die moet ik ook elke dag opladen.heb je even op internetten gezeten......zie je hem leeg lopen.weet niet of andere dat ook ervaren.ik heb een hoesje met bling bling ,maar ik denk niet dat het daardoor komt.

This topic has been closed for comments

330 reacties

Reputatie 2
Wie heeft er ook problemen met click and buy?
Reputatie 5
fotrina,
Wat bedoel je hiermee? Dat je niets op deze site kunt kopen? Dan kun je de ks bellen, een e-mail sturen of gewoon even wachten op een moderator.
Alle instellingen op je computer goed?
Je geeft niet veel verdere informatie.
Reputatie 2
Ik heb dat probleem ook! Kan alleen gratis apps downlouden , zodra ik een betalende wil hebben vraagt het om een creditkaart te kiezen terwijl ik een abenement heb!
Reputatie 2
Om betaalde Apps te kopen heb je een account bij Apple nodig, de iTunes store staat los van je abbo
Reputatie 2
Ik heb ongelofelijk veel problemen met clickandbuy.

Ik kreeg 15€ kosten per app pmdat zij zeiden dat zij het bedrag niet af kunnen schrijven, de rabo snapte er niets van.

Was 122 euro kwijt voor 5 apps van 80 cent ofzo. Heb contact gehad met apple die weer contact heeft gehad met hun omdat de problemen met cab bekend zijn, zie het radar forum maar eens!

Koop een creditcard en ga niet in zee met clickandbuy!
Heel vervelend dat de 'click and buy' functie niet bij iedereen goed werkt. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om deze problemen op te lossen.
Meer informatie vind je op de website van Apple.
Reputatie 2
Goedendag, na 2 uur in de wacht te hebben gestaan bij hun betaalde nummer heb ik het opgegeven en apple nl gemaild, zij hebben namens mij contact gehad want de problemen waren bekend bij apple.....
Reputatie 2
ik heb een ander nummer is dat een betaalde of niet betaalde nummer?
020 7947919
hopelijk weet iemand het.
want ik krijg een mailtje wat ook nergens op slaat.
mijn account is ineens geblokkeerd en het staat erg onduidelijk waarom.
maar ik zou wel mijn emailadres moeten veranderen en wachtwoord en dan nog eens bellen naar hun.vorige keer ook 45minuten in de wacht gestaan.
maar inderdaad ze rekenen die 15 euro heel erg snel.
dat heeft mijn man gehad en kwam ineens op 30euro.
na veel pijn en moeite hebben ze wel een goed makertje gehad.
maar blijft super vervelend.
Reputatie 2
ik snap er niets van, ik kom gewoon niet in betaalde apps, weet iemand waar ik nu naartoe kan om dit wel voor elkaar te krijgen, whatsup lukt al helemaal niet, dus ik vraag me af wat heb ik aan de iphone?
Reputatie 2
i had tried click and buy one time, and it was terrible. i bought one song in itunes, 1 euro or so. they failed to draw money from my bank card. but i had enough money in my bank account. they sent me an invoice of administration fee, its like 20-30 euro( forgot) . and i had to wire it online myself.
Reputatie 2
Lang leve een CREDIT CARD! Zonder problemen werkt deze icm App Store!
Reputatie 2
bij het gebruiken van de podcast ging vandaag het afspelen dubbel zo snel. Alle muziek en stemmen waren onnatuurlijk. Heeft iemand dit probleem ook op zijn/haar Iphone? Of kan iemand hier een oorzaak voor aangeven. NB de andere muziek van de Ipod-functie is wel normaal.
Reputatie 6
Je hebt per ongeluk in de instelling zitten morrelen. Als de podcast speelt tap je 1 keer op het display en dan verschijnt er een extra balkje waarmee je de afspeelsnelheid kan aanpassen. Aan de rechterkant staat een vierkantje waarin bij normale afspeelsnelheid 1x staat. Waarschijnlijk staat deze bij jou op 2x. Door daar op te tappen kun je het weer terug op 1x zetten. Ik hoop dat het zo lukt.
Reputatie 2
geweldig! dank voor de tip!
Reputatie 6
Graag gedaan. 🙂
Reputatie 2
Ik heb op 23 augustus de iphone 4 bestelt maar krijg het binnen 8 -10 weken bezorgd volgens de site.
en op de site van apple staat dat je een gratis hoesje kan krijgen als je via je iphone 4 een aplicatie download en daar bestelt maar dit moet wel voor 30 september gebeuren kom ik nu nog steeds in je ziet dat ik het natuurlijk later dan 30 september binnen krijg (de iphone)
kom ik nu nog steeds in aanmerking voor de gratis hoesje actie??
Reputatie 2
Enige wat nu bekend is is dat tot 30 september de hoesjes sowieso gratis zijn en dat na 30 september door apple wordt bekeken of ze met de gratis actie doorgaan........
Reputatie 2
Je moet niet uitgaan van die 8-10 weken, toen ik mijn iPhone bestelde was de levertijd 3-4 weken, nu zijn het ers ongeveer 5. Het is heel vari
Reputatie 2
Oke bedankt 🙂
Reputatie 2
Hallo allemaal,
Ik vraag me af wat jullie ervaringen zijn met de iphone 3gs en de iphone 4.
Mijn abonnement loopt in November af en ik moet nu een keuze maken tussen deze 2 iphones. Nu heb ik begrepen dat het bereik van de iphone 4 niet goed werkt.
De iphone iphone 3g 16 gb is waarschijnlijk uit de schappen gehaald en is dus helaas geen optie meer.
Ik hoor graag jullie mening :)
Groetjes Sarah-Linn
Reputatie 2
Dan heb je zelf de keuze toch al gemaakt? Als de 3gs 16 gb niet meer in de schappen ligt..... Dan blijft alleen de iphone 4 over. Of je kiest voor een 8 gb. Die zijn er volgens mij nog wel.
Bij de 3gs krijg je een mooie aanbieding omdat deze een verouderde versie is. Als je daar niet om geeft zou ik een 3gs nemen. Ik heb hem zelf ook besteld met een leuk abb. er bij en internet 2 jaar lang gratis. En de 3gs gratis... Voor maar
Reputatie 2
kidokie

In de winkel hebben ze mij niks over die mooie aanbieding verteld :S
Ik heb dan zoizo een bundel van 300 belminuten p.m + 300 smsjes p.m ik kom al met al op ongeveer 40
Reputatie 2
Hoe zit dat als je een aanbetaling hebt gedaan? Door middel van een aanbetaling reserveer je een I-phone, alleen door gebrekkige logistieke planning komt deze later. Kun je dan wel nu al zo'n hoesje aanvragen?
Reputatie 2
de 3 16 g is zeker weten uit de schappen gehaald, daarom wil ik over naar de 4 maar daar is de levering erg matig van geregeld is mij opgevallen in een ander forum.
ik was super tevreden over de 3 maar kan nog geen goed oordeel vellen over de 4 dus daar kan ik je niet mee helpen.
Reputatie 2
hoi
ik kan verlengen
wat raden jullie aan iphone of samsung galaxy