Beantwoord

Overzetten gegevens van iPhone 4 naar iPhone 6

Overmorgen ontvang ik een iphone 6. Mijn probleem is dat ik niet weet om alle gegevens over te zetten van de 4 naar 6. Ik heb al mijn contract verlengd. Kunt U mij op zo'n eenvoudige manier uitleggen hoe ik step bij step ik dit voor elkaar krijg.

Dank,

Han Meeder
icon

Beste antwoord door Knoerten1 27 januari 2015, 23:13

Je kunt de inhoud van een iPhone (iPad of iPod) overzetten naar een ander Apple-apparaat via iCloud of iTunes.

Dat zou het makkelijkste zijn denk ik iTunes heb je wel denk ik duurt vaak wel ff om een back-up te maken en die later weer terug te zetten maar goed dan heb je wel zo`n beetje alles over gezet.

Hoe je dit stap voor stap doet vind je op deze pagina op de Apple-website.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Je kunt de inhoud van een iPhone (iPad of iPod) overzetten naar een ander Apple-apparaat via iCloud of iTunes.

Dat zou het makkelijkste zijn denk ik iTunes heb je wel denk ik duurt vaak wel ff om een back-up te maken en die later weer terug te zetten maar goed dan heb je wel zo`n beetje alles over gezet.

Hoe je dit stap voor stap doet vind je op deze pagina op de Apple-website.
Je kan itunes gebruiken, maar het liefst een clean iphone 6, alle meta data van de oude iphone komen dan niet mee. Je contacten opslaan in icloud.en je foto/films overzetten naar je pc.
Via uw iCloud gaat dit vanzelf!
Geen backup doen van iphone 4 naar 6......uit ervaring niet doen. Alle troep van je oude iphoen gaat ook mee en dan verbruik je veel nodige opslag met onnodige zooi dat je niet kan verwijderen.
Reputatie 2
@bossman dit is onzin, een iPhone is geen Windows-PC. Je kunt gewoon een Back-up van iCloud of iTunes terugzetten. Dan zijn zelfs je sms'jes teruggezet en staan je apps ook weer op de juiste plek.
Een reservekopie maken op iTunes, dan je nieuwe iphone aansluiten en reservekopie erop zetten. Maak voor de zekerheid wel een Back-up!

Reageer