Beantwoord

Persoonlijke hotspot

  • 28 maart 2016
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Sinds dat ik zo'n 4 maanden geleden ben overgestapt op t-mobile kan ik met mijn nieuwe telefoon (6s) geen mobiele hotspot meer gebruiken.
wanneer ik bijvoorbeeld in de trein of bus zit, en ik wil via mijn laptop wifi verkrijgen via mijn telefoon krijg ik wanneer ik probeer te verbinden op mijn telefoon heel even dat blauwe balkje boven in beeld te zien, en na nog geen halve seconde is die weer weg.
ook het wachtwoord van de PHS (Persoonlijke hotspot) veranderen werkt niet.
Laptop: lenovo g50-70
Telefoon, iPhone 6s (iOS 9.3)

Wie o wie kan mij helpen?

Mvg, Roelof
icon

Beste antwoord door Hajar 29 maart 2016, 15:42

Hi Roelof,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik ga graag samen met jou op zoek naar een oplossing. Op deze pagina van Apple heb ik instructies gevonden om je probleem op te lossen. Zou je deze stappen kunnen uitproberen en mij laten weten of je dan wel gebruik kan maken van je persoonlijke hotspot?

Ik hoor graag of het werkt! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Roelof,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik ga graag samen met jou op zoek naar een oplossing. Op deze pagina van Apple heb ik instructies gevonden om je probleem op te lossen. Zou je deze stappen kunnen uitproberen en mij laten weten of je dan wel gebruik kan maken van je persoonlijke hotspot?

Ik hoor graag of het werkt! 🙂
Hoi Hajar,

Hij doet het nu! hartelijk dank!

Mvg, Roelof
Reputatie 7
Badge +20
Aaahh super Roelof! Dankjewel voor de terugkoppeling. :D

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer