Vraag

Persoonlijke Hotspot werkt niet

• Doet lekker mee
  • 20 reacties
Vanaf vandaag zou ik gebruik kunnen maken van persoonlijke hotspot maar nee hoor.
Onvindbaar probleem bij mij, alles staat goed bij T-mobile maar ik zie hem niet.

Kaartje van de dochter erin KPN en ja hoor hotspot , kaartje terug van T Mobile weg hotspot

Kan het nu niet een keer goed gaan

Wanneer krijg ik nu mijjn hotspot

25 reacties

Reputatie 6
@Tqam

Ik heb dit voor je nagekeken, de dienst staat geactiveerd. Heb je de netwerkinstellingen hersteld? Je kunt dit doen door deze stappen te volgen: >'Instellingen - Algemeen - Stel opnieuw in'. Je dient daarna bij de iPhone wel de Wi-Fi wachtwoorden opnieuw in te stellen.
Graag zou ik ook gebruik willen maken van de persoonlijke hotspot. heb een i150 abbonement icm iphone 4.
Bij mij blijft het rondje achter de Persoonlijke hotspot maar draaien. Van de week was het nog configureer hotspot om zo door gelinkt te worden naar de t-mobile site.
Is er iemand die mij kan helpen?

Alvast bedankt!
@ chris076, ja heb ik gedaan netwerk herstellen, idd opnieuw wachtwoorden invullen.
Geen oplossing persoonlijke hotspot niet zichtbaar.

Pak de sim van mijn dochter KPN en ja persoonlijke hotspot is er.
T Mobile sim erin en is persoonlijke hotspot is weg

Dus telefoon is niet kapot want doet hij metj KPN sim
Hier werkt het ook niet
Zou het wel moeten doen had ik begrepen

G alex
Hier ook niet :(
Ook het herstarten van de Iphone werkt niet. 
Heb zelfs fabrieksherstellingen gedaan en dan ook geen persoonlijke hotspot
Toen reserve kopie maar weer terug gezet

Ik denk dat er iets met de schakeling naar de carrier update niet klopt.
Zo te zien hebben meerdere mensen er last van
Reputatie 4
Hoi,

Je zou het ook op de ouderwetse manier kunnen proberen: een half uurtje op iTunes aansluiten en er niks mee doen. Zo kreeg je voor iOS 5 je carrierupdate. :)

Gr. Casper
Hoi,

Je zou het ook op de ouderwetse manier kunnen proberen: een half uurtje op iTunes aansluiten en er niks mee doen. Zo kreeg je voor iOS 5 je carrierupdate. :)

Gr. Casper

Helaas werkt dit niet 😞
Hier alles geprobeerd wat ik kon verzinnen en ................ Nee niks :(
Ik ben net naar de T mobie shop geweest.
Daar alles laten instellen maar daar deed hij het ook niet

Ze hebben een nieuwe sim gepakt en deze omgewisseld maar ook dat heeft niet geholpen

Dus het zit echt in de schakeling van T Mobile.
Hij staat goed zegt hij bij jullie maar denk dat het beter is om hem nogmaals te resetten

Telfeoon geeft wel hotspot aan bij een KPN sim dus telefoon is ook niet kapot
Bij mij werkte het ook niet. Had vanalles geprobeerd: netwerk instellingen hersteld, t-mobile gecontroleerd, hele iphone via itunes hersteld maar niks werkte. Uiteindelijk Onavo uitgeschakeld en dat bleek de oplossing. lLater zag ik op hun site ook dat het bij bepaalde providers het probleem van de niet zichtbare persoonlijke hotspot veroorzaakte. Blijkbaar is T-mobile hier een van.
Het klopt: Onavo en personal hotspot gaan NIET samen. Zodra ik onavo verwijderde bij netwerk, kreeg ik (nadat ik vanaf 'algemeen => 'stel opnieuw in' => Herstel netwerkinstellingen mijn Personal hotspot terug.
Bij T-mobile wisten ze hier kennelijk niets van, ben al weeeeeken bezig met t-mobile. Vele telefoontjes en resetten etc. later kwam ik er uiteindelijk zelf achter door te googlen.
Komt nog bij dat op mijn facturen ik nog steeds betaal voor hotspot, terwijl het gratis zou moeten zijn.
Morgen maar weer bellen dus... zucht...
Reputatie 7
@Awie
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Inmiddels heb je een vergoeding gehad voor het niet kunnen gebruiken van je MyHotspot bundel en ik heb de bundel voor je uit gezet omdat deze niet meer nodig is. Dan hoef je niet meer te bellen. 😉
Reputatie 2
Bij mij is ook pers. Hotspot niet zichtbaar ,
ik heb alles geprobeerd, extra bundel genomen, klanten service 2 keer gebeld, zoals boven beschreven alle handelingen gedaan,
helaas zonder resultaat. Kan deze extra bundel bij mij uitgezet worden? Iemand een advies?
Reputatie 2
Ik ging met mijn telefoon op de iPhone hotsport van iemand die ik ken en ineens was die er. Mischien je iPhone restoren?
Reputatie 2
Bij mij is ook pers. Hotspot niet zichtbaar ,
ik heb alles geprobeerd, extra bundel genomen, klanten service 2 keer gebeld, zoals boven beschreven alle handelingen gedaan,
helaas zonder resultaat. Kan deze extra bundel bij mij uitgezet worden? Iemand een advies?

Heb hier ook last van,voorheen op oude abbo niet kunnen gebruiken en nu met een ismart ook niet,vreenmde is bij het eerste keer opstarten van 4s stond de optie er wel,echter zodra er contact met netwerk gemaakt werd was de optie weg,full restore of network reset bleek het niet te helpen 😞
Reputatie 2
Bij mij was hetzelfde. ....Bj het eerste keer opstarten van 4s stond de optie er wel,echter zodra er contact met netwerk gemaakt werd was de optie weg, restore of network reset bleek het niet te helpen...😕
Hier niet anders. Recentelijk heb ik mijn abonnement verlengd naar iSmart in combinatie met een iPhone 4s. Met de T-Mobile sim erin is de Hotspot niet zichtbaar, maar wanneer ik mijn zakelijke sim van KPN erin doe wel.

Al het voorgaande heb ik al geprobeerd, behalve het verwijderen van Anova, want dat had ik er niet op staan. Zijn er nog andere apps die de oorzaak kunnen zijn? Ik heb er ook nog bepaalde certificates op geïnstalleerd staan, kan het daar nog op een of andere manier door komen? 
ga naar instellingen - algemeen - netwerk.
scroll naar onderen en daar staat perssonlijke hotspot - deze aanzetten.
vervolgens zie je hem nu ook direct onder instellingen staat.

succes
Helaas, dat is nu juist het probleem, daar verschijnt het ook niet...
Reputatie 2
Je kunt blijven proberen wat je wilt, T-mobile rolt de Hotspot functie gefaseerd uit. Dat wil zeggen dat de nieuwere abonnementen eerst geactiveerd worden (lees: de abonnementen met een datalimiet). De oudere abonnementen, zónder datalimiet zijn vooralsnog niet aan de beurt. Toeval? Willekeur? Dacht het niet. T-Mobile is er bij gebaat dat gebruikers over hun limiet gaan en daar waar van toepassing voor de extra MB's gaan betalen.

Waar T-Mobile natuurlijk volledig de plank mis slaat is het feit dat de oudere abonnementhouders TROUWE klanten zijn, al jaren ruimschoots betalen voor slechte betaalde service (hoe kan je nou betalen voor service...) en een slecht dekkend netwerk. 3G netwerk valt 50% van de tijd weg, 4G wordt in eerste instantie alleen uitgerold voor de zakelijke markt. Thats T-Mobile. Ze harken nieuwe klanten naar binnen, beloven van alles en daarna krijg je keihard een schop onder je reet. Weggaan kan niet, want meestal zit je er voor 2 jaar aan vast. Eigen keuze, tuurlijk, maar wel op basis van beloftes. Reclameren? Good luck. Zoals UPC vroeger was, zo is T-Mobile nu.

Na dit zijspoor terug naar de Hotspot vraag. Gewoon wachten tot het de heren van T-Mobile het goeddunkt de knop om te zetten. Of op je blote knieën je tot God wenden. Ben alleen bang dat beide het zelfde resultaat oplevert.
Het klopt: Onavo en personal hotspot gaan NIET samen. Zodra ik onavo verwijderde bij netwerk, kreeg ik (nadat ik vanaf 'algemeen => 'stel opnieuw in' => Herstel netwerkinstellingen mijn Personal hotspot terug.
Bij T-mobile wisten ze hier kennelijk niets van, ben al weeeeeken bezig met t-mobile. Vele telefoontjes en resetten etc. later kwam ik er uiteindelijk zelf achter door te googlen.
Komt nog bij dat op mijn facturen ik nog steeds betaal voor hotspot, terwijl het gratis zou moeten zijn.
Morgen maar weer bellen dus... zucht...

Is idd dat stomme programma Onavo wat bij mij de boel blokeerde. Programma en profiel verwijderd en Hotspot werkt weer, met dank
Reputatie 5
Is idd dat stomme programma Onavo wat bij mij de boel blokeerde. Programma en profiel verwijderd en Hotspot werkt weer, met dank
Onavo Extend is niet "stom", maar het heeft -na update naar iOS 6(0.1)- wel weer een side-effect.
Ze proberen dat altijd snel te verhelpen en je kunt erop rekenen dat dit over een tijdje weer is opgelost.

Het is een keuze, of besparen op je data of diensten als Personal Hotspot gebruiken.

Heb je wel eens geprobeerd om Onavo tijdelijk uit te zetten? In de settings van Onavo vind je daarvoor een schakelaar. "Service Status"
nou mijn internet doet het niet meer want er is iets met mijn persoonlijke hotspot wie weet wat?
Reputatie 6
Hoi Suresh, welkom op het T-Mobile Forum! :)
Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.

Reageer