Pre-order iPhone 5 (vraag & antwoord)

• 12 september 2012
  • 289 reacties
  • 21736 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

289 reacties

Voor mij ook alsnog de Onbeperkt Internet voordeelbundel toevoegen. Ik vind het jammer dat T-Mobile trouwe klanten € 30 extra laten betalen (€ 30 minder korting geven ?) vanwege een onduidelijk “vinkje” .
Hallo,

Ik wil graag weten wat is de prijs per minuut/mms voor de iSmart abbo's?
Op de een plek staat  0.30 ct per minuut  en op een andere 0.10 ct. per minuut (verlengen van abbo). Klopt dat?
Zie onderstaade screenshots.

http://i40.photobucket.com/albums/e201/editor45/iSmart_zps77c2aecc.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e201/editor45/iSmart10_zps7a2532b7.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e201/editor45/iSmart102_zps3b087ab7.jpg
Hoi Anne-Marie,

Ook bij mij lijkt mijn bestelling (1374164) niet goed in het systeem terechtgekomen te zijn : de internet voordeelbundel (gratis 24 mnd iSmart) en grenzeloos zie ik niet terug.
Wellicht dat de klantenservice even met mij contact op zou kunnen nemen om de boel goed te zetten ?

Met dank voor de moeite -:)

UPDATE 22/09 :
Inmiddels heeft de klantenservice e.e.a. rechtgezet : grenzeloos stond er wel in maar werd niet weergegeven in MyT en internet is toegevoegd inclusief korting (dus gratis). Mocht je dus in MyT niet zien wat je besteld hebt, kan het verstandig zijn ff met de klantenservice de boel na te lopen en indien nodig aan te passen om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je besteld hebt om verrassingen te voorkomen ...
Graag ook voor mij alsnog de Onbeperkt Internet voordeelbundel toevoegen. Ik vind het jammer dat T-Mobile haar eigen klanten € 30 extra laat betalen (€ 30 minder korting geeft ?) vanwege een onduidelijk “vinkje”  en dan als enige oplossing aanbiedt de bestelling te annuleren, 48 uur te wachten en dan pas opnieuw een bestelling te kunnen plaatsen. Het zou correct zijn als dit bedrag alsnog aan ons teruggegeven wordt.
Ik heb ook het vinkje niet aan gevinkt met internet voordeelbundel. Ik zou ook graag deze bundel willen hebben nou zie ik op my t-mobile dat ik me tariefplan kan wijzigen en daar de bundel aan kan vinken. Als ik dat doe word dat dan ook automatisch verrekend op mijn factuur ?? Of moet ik echt de order annuleren ?? Gr jordy

Je moet hem echt annuleren als je de 30 euro toestelkorting wil. Voor alleen de onbeperkt internet bundel zelf hoef je het niet te annuleren.Die kun je idd aanvinken later. 
Oplossen doen ze het niet voor je zoals eerder al gezegd door de moderator. Dan annuleren ze hem en laten ze je vervolgens niks weten.
Reputatie 2
Zo staat mijn keuze op de site:

Toestel : Apple iPhone 5 32GB zwart    € 429,95
Abonnement : iSmart 75 2 jaar
6 mnd van € 37,50 voor  € 18,75
Bundels:
Onbeperkt Internet 2 jaar
24 mnd van € 4,95 voor € 0,00
Totaal direct te voldoen:
€ 429,95
Totaal maandelijkse kosten:€ 18,75

Dit is het overzicht van uw persoonlijke gegevens en uw bestelling:

Mijn bestelling:
Apple iPhone 5 32GB + Nano Sim
• Voor dit product geldt een levertijd van ca. 3 tot 5 weken.
i.c.m. iSmart 75
• Normale prijs € 37,50 per maand.
• Actie: Nu 6 maanden 50% korting. De korting wordt verrekend op je factuur.
Onbeperkt Internet Voordeelb. 2 jaar
T-Mobile Grenzeloos Consumer 2 jaar
Bezorgkosten  € 0,00
Eenmalig op de 1e factuur  € 0,00
Totaal direct te voldoen  € 429,95
Totaal maandelijkse kosten  € 23,70

en waarom zijn mijn maandelijkse kosten dan €4,95 hoger ??
* Ik heb de Onbeperkt Internetbundel aangevinkt.

Mijn ordernummer: 1378549
Reputatie 2
Hoi,

Ik heb gisteren online mijn abonnement verlengd. Kwam ik daarna achter (via het forum) dat ik een vinkje had moeten aanvinken voor het verkrijgen van € 30,00 korting op het toestel.

Dat ik dat over het hoofd heb gezien kan ik mee inkomen, eigen schuld, dikke bult had ik me maar beter moeten inlezen.

Maar vandaag zie ik ineens op de site dat bij hetzelfde abonnement ineens het toestel wel 329,95 is i.p.v. de 359,95 waar ik dus nog voor verlengd heb.

Ik ga ervan uit dat voor mijn bestelling nu automatisch ook het bedrag van 329,95 wordt gerekend voor het toestel? zonder dat omslachtige gedoe met annuleren van je bestelling...24 uur wachten voor je een nieuwe bestelling kunt doen etc?

Ps. Sorry deze vraag ook gemaild naar klantenservice maar dat antwoord kan binnen 8 werkdagen binnekomen, hoop dat het hier sneller gaat
@vilton : de korting van 4,95 wordt op je factuur verwerkt en is nog niet verwerkt in de genoemde overzichten vandaar dat de rekening schijnbaar 4,95 hoger is, maar dat wordt verrekend volgens de helpdesk. Het lijkt mij nogal omslachtig voor iets wat gratis en inclusief is, maar het schijnt nu eenmaal zo te werken ...
Reputatie 2
.........gezien de reacties mbt de internetbundel, zou je zeggen, dat het allesbehalve duidelijk is
@IvanT,

Welkom op ons forum!
Op het onderste plaatje zie je de prijs per mniuut/mms die je betaalt in de eerste 6 maanden als je 50% korting op je iSmart ontvangt. Bij iSmart-abonnementen wordt er € 15,- uit je bundel gebruikt voor de MB's die je ontvangt en de rest van het tegoed is voor bellen en mms'en. Meer informatie vind je op de iSmart prijslijst.
TIP!

Koop een los iphone Toestel! Ben je veel voordeliger uit dan deze belachelijke prijzen.
@Rocksoff,
Ik heb de Onbeperkt Internet Voordeelbundel aangezet. Je ontvangt deze tot het einde van je contractsperiode gratis.

@jordy85,
De Onbeperkt Internet Voordeelbundel was al actief, ik heb nu de korting toegevoegd tot het einde van je contractperiode.

@Shoo76,
Ook voor jou heb ik de bundel en korting toegevoegd.
@jan7575,
Ik heb de Onbeperkt Internet Voordeelbundel en de 100% korting op de bundel voor je toegevoegd.

@momo59,
Je contractperiode gaat in op 1 oktober, ik kan de bundel en korting pas toevoegen als je nieuwe contractperiode actief is. Wil je rond 1 oktober nogmaals een bericht posten op dit forum? We voegen dan de bundel alsnog toe.
@vilton,
Helaas hebben de kosten korte tijd verkeerd op de website gestaan. De kosten worden wel correct verrekend. Je gaat de eerste 6 maanden € 18,75 betalen en na deze 6 maanden worden je maandkosten € 37,50.

@phurog,
Als je in aanmerking wilt komen voor extra toestelkorting dien je contact op te nemen met T-Mobile Telesales via nummer 0800 - 8104.. Zij annuleren dan je lopende order. Na 24 uur kun je een nieuwe bestelling (met Onbeperkt Internet Voordeelbundel) doen. Helaas gaat dan wel de levertijd van je toestel lopen vanaf het moment dat je de nieuwe bestelling plaatst.