Beantwoord

Prijs van iPhone 5 na release iPhone 5s

Reputatie 2
Ik zou graag mijn abonnement willen verlengen bij T-Mobile, omdat ik dan een nieuwe telefoon kan ontvangen. Ik moet nog iets meer dan een jaar met mijn huidige abonnement maar door diefstal ben ik mijn telefoon kwijtgeraakt. Ik krijg echter geen vergoeding dan wel nieuwe telefoon van de verzekering, helaas!

Ik wil nu mijn abonnement verlengen bij T-Mobile, omdat ik dan wel alvast een nieuwe telefoon krijg. Ik had een iPhone 5 en wil graag weer zo één. Nu komt natuurlijk binnenkort de iPhone 5s uit en ik vroeg me eigenlijk af: wordt de prijs van de iPhone 5 goedkoper na de release van de iPhone 5s?
icon

Beste antwoord door Tom 17 oktober 2013, 11:13

@Marsoo

Ik begrijp heel goed dat je deze vraag stelt! Wij kunnen hier helaas geen antwoord geven. Wij zijn niet op de hoogte van toekomstige prijswijzigingen of nieuw te introduceren acties. T-Mobile zal altijd met nieuwe acties komen, soms zijn deze voordeliger en soms had je beter meteen kunnen verlengen in plaats van te wachten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
@Marsoo

Ik begrijp heel goed dat je deze vraag stelt! Wij kunnen hier helaas geen antwoord geven. Wij zijn niet op de hoogte van toekomstige prijswijzigingen of nieuw te introduceren acties. T-Mobile zal altijd met nieuwe acties komen, soms zijn deze voordeliger en soms had je beter meteen kunnen verlengen in plaats van te wachten.
@Marsoo

Je mag er vanuit gaan dat de Iphone 5 goedkoper wordt. Technologie veroudert, en wordt daarom altijd minder waard in de loop der tijd (tenzij het antiek wordt).
Als de Iphone 5S uitkomt zal automatisch de prijs van de iphone 5 omlaag gaan omdat er simpelweg minder vraag naar is. Een deel van de potentiele klanten verlaat namelijk de "iphone5 markt" en gaat de "iphone5S markt" op. Uiteraard is dit geen garantie, aangezien niemand de toekomst kan voorspellen, maar wel een weloverwogen, onderbouwde "gok".  
Reputatie 5
Na de release van de 5S en de 5C gaat de 5 uit de productie, hier komt de 5C voor in plaats. Betekend dit dat de 5 direct na de release niet meer word verkocht? Of word deze nog gewoon verkocht, zolang de voorraad strekt?

Groeten,
Stijn
Reputatie 5
@StijnWiggers dat is even afwachten. Hier hebben wij geen zicht op. De voorraad zal sowieso opgemaakt worden zoals ook bij andere toestellen wordt gedaan die niet meer geproduceerd worden.

Reageer