Beantwoord

Prijsverschil iPhone 8 plus

• 9 januari 2018
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 2
Ik hoor van de tel verkoopmedewerker dat ik een toestel bij t-mobile kan kopen iPhone 8 plus en dat dat toestel veel goedkoper is dan bij Apple of de mediamarkt. Maar ... de prijs bij t-mobile voor de 8 plus is hoger dan bij de mediamarkt. Tel me?
icon

Beste antwoord door Jaimy 10 januari 2018, 09:10

Hoi Jeron,

Goede vraag. 😃 Ik ben natuurlijk meteen op onderzoek uitgegaan!

Na wat zoeken en vergelijken trek ik zelf de conclusie dat de telefonische verkoopmedewerker gelijk heeft. Ik zie namelijk hier de prijs van Mediamarkt en hier die van T-Mobile. Kun je me vertellen waar jij het andersom hebt gezien? :8

Ik ben benieuwd!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jeron,

Goede vraag. 😃 Ik ben natuurlijk meteen op onderzoek uitgegaan!

Na wat zoeken en vergelijken trek ik zelf de conclusie dat de telefonische verkoopmedewerker gelijk heeft. Ik zie namelijk hier de prijs van Mediamarkt en hier die van T-Mobile. Kun je me vertellen waar jij het andersom hebt gezien? :8

Ik ben benieuwd!
Reputatie 2
Beste Jaimy, dank voor je reactie. Onder, zoeken, losse telefoons is de prijs voor een iPhone 8 plus € 919.- incl heffing zelfs € 924,69.Vandaar mijn vraag. Als ik dus via zoeken naar de prijs vraag kom ik deze twee prijzen tegen. Ik wordt niet naar de link geleid die jij me nu stuurt.
Reputatie 7
Badge +19
Ah, daar heb je helemaal gelijk in! Een los toestel is in dat geval inderdaad duurder bij ons. Met een abonnement bieden wij hem echter vele malen goedkoper aan. Dat is waarschijnlijk ook hoe mijn collega aan de lijn het bekeek. Het is dus zeker de moeite waard om een combinatie van toestel + abonnement te overwegen. :D

Ik zie dat je gisteren al een verlenging hebt afgesloten. Mocht je toch voor een abonnement met toestel willen gaan, dan kun je de huidige verlenging nog annuleren. Zie hier hoe je dat precies doet. :)

Heb je hier hulp bij nodig of heb je nog andere vragen, let me know!

Reageer