Beantwoord

Probleem bij ophalen klantgegevens bij bestelling

• 12 november 2020
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Ik wil zakelijk graag drie abonnementen verlengen met een nieuw toestel, namelijk de iPhone 12 PRO 256 GB. Als ik deze drie toestellen vervolgens selecteer en in de winkelmand plaats en ik vervolgens op ‘verder’ klik, verschijnt er de melding ‘Het is niet mogelijk om uw gegevens op te halen, probeer het later nog eens.’ Ik begrijp niet waarom dit niet kan en na 45 min in de wacht te hebben gestaan bij de klantenservice had ik dat wel bekeken. Vandaar dat ik hoop dat iemand op dit forum mij verder kan helpen.

icon

Beste antwoord door Evy 13 november 2020, 09:57

Hi @Cas Vriend 

Goed om te zien dat je wilt verlengen! Ik heb jouw verzoek doorgezet naar onze sales afdeling. Zij zullen persoonlijk contact opnemen met jou! :smiley: Laat je even weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Cas Vriend 

Goed om te zien dat je wilt verlengen! Ik heb jouw verzoek doorgezet naar onze sales afdeling. Zij zullen persoonlijk contact opnemen met jou! :smiley: Laat je even weten of het is gelukt?

Hoi Evy,

Bedankt voor je reactie. Ik heb gister nog een keer gebeld met de klantenservice en samen met een medewerker heb ik uiteindelijk alles toch nog kunnen regelen. Gelukkig is alles nu opgelost.

Reageer