Beantwoord

Probleem met bellen

• 14 mei 2019
  • 1 reactie
  • 1881 Bekeken

Hi!

Ik wil hierin graag mijn vraag stellen gezien het bellen naar T-mobile mij eigenlijk helemaal niet heeft geholpen :(

Ik ben al een jaar klant bij T-mobile (iPhone 8+) abonnement en heb er wat betreft internetten en SMS'en geen enkel probleem mee. Bij het bellen begint het drama, zodra ik iemand bel hoor ik geen toontje dat het overgaat en verbindt hij onverwachts met de persoon waar ik naartoe bel alleen hoort hij/zij mij niet en zodra ik het stopzet zit mijn toestel een paar seconden vast en eindigt het met "gesprek mislukt". Dit duurt soms 3/4 pogingen voordat ik eindelijk gehoor heb. Vanuit de andere kant ontvangen zij eerst mijn voicemail en soms wat vaker voordat ik eindelijk te bereiken ben. Dit is op zich al heel vervelend.

Tweede probleem dat zich voordoet is dat ik midden in het gesprek ineens geen geluid meer hoor vanuit de andere kant en die persoon mij ook niet hoort, wat resulteert in het stopzetten van het gesprek met "Gesprek mislukt" als einde.

Dit aangegeven bij de klantenservice van T-mobile winkel en die gaf mij een nieuwe simkaart, wat het probleem niet heeft opgelost (werd daarbij verwezen naar bellen mocht het niks oplossen). Bellen resulteerde in het volgende:" Ik zou proberen om jouw simkaart in een ander toestel te stoppen en wederzijds ook, om te kijken of het misschien niet aan het toestel ligt." Na dit geprobeerd te hebben, krijg ik een gevoel dat het meer aan het toestel ligt dan aan de simkaart. Simkaart werkt op ander toestel wel namelijk.

Graag wil ik hiervoor toch een oplossing aangezien mijn abonnement wel door blijft tikken en ik eigenlijk betaal voor een product die niet aan zijn verwachtingen/taken voldoet, wat ik wel verwacht.
icon

Beste antwoord door Hajar 15 mei 2019, 10:17

Hi Jemuel,

Wat jammer om te horen dat je iPhone niet optimaal werkt. Je geeft ook aan dat je simkaart wel goed werkt in een ander toestel. Ik wil je daarom aanraden om de telefoon ter reparatie aan te melden of als je in de gelegenheid bent langs een Apple Store te gaan. Beide partijen kunnen je hier verder bij helpen en het toestel verder onderzoeken.

Ik hoop dat je zo verder komt. Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij vooral weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jemuel,

Wat jammer om te horen dat je iPhone niet optimaal werkt. Je geeft ook aan dat je simkaart wel goed werkt in een ander toestel. Ik wil je daarom aanraden om de telefoon ter reparatie aan te melden of als je in de gelegenheid bent langs een Apple Store te gaan. Beide partijen kunnen je hier verder bij helpen en het toestel verder onderzoeken.

Ik hoop dat je zo verder komt. Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij vooral weten!

Reageer