Beantwoord

Probleem met iPhone 6S

• 2 oktober 2016
  • 12 reacties
  • 214 Bekeken

'Ik heb nu een iphone 6S sinds vrijdag kan ik niet meer bellen of gebeld worden wel internetten, ben naar T Mobileshop geweest alles in mijn telefoon was goed verschillende keren gereeset, nieuwe simkaart geplaatst nu zondag werkt hij nog steeds niet, sim kaart in een andere telefoon gedaan werkt gewoon wat kan er met mijn telefoon aan de hand zijn'
icon

Beste antwoord door David 3 oktober 2016, 14:37

Hi Roanta,

Zo te zien heeft onze Klantexpert Rosan je al van een hele hoop antwoorden voorzien! 🙂

Heel veel heb ik er niet aan toe te voegen, maar was toch benieuwd of je nog vragen voor ons hebt? Over het algemeen is de doorlooptijd van een reparatie behoorlijk snel, meer dan 2 weken zal het dan ook niet duren. We kunnen helaas geen leentoestel aanbieden, maar met de tegemoetkoming kom je toch al een heel eind voor een reservetoestel.

Voor de zekerheid kun je ook dit nog eens proberen:
- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig
- Selecteer een willekeurig ander netwerk dan T-Mobile
- Selecteer daarna weer het T-Mobile netwerk
- Zet je toestel helemaal uit en weer aan.

Ik hoor graag van je of alles duidelijk is en of wij je nog ergens bij kunnen helpen! 🙂
Bekijk origineel

12 reacties

Badge +13
Fijn hopelijk blijft het probleem weg en heb je er weer veel plezier van.
Afgelopen zaterdag telefoon weer opgehaald in de shop was weer hersteld geen probleem gevonden, vreemd maar hij werkt weer goed, het meisje van de shop heeft alles terug gezet was heel aardig van haar en top gedaan ben haar heel dankbaar klasse zaak in Vlissingen, bedankt
Badge +13
Hopelijk heb je hem snel weer perfect werkend terug 😳
Heb hem vanmiddag afgegeven aan T mobile winkel die sturen hem op voor reparatie,ben benieuwd hou jullie op de hoogte groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi Roanta,

Zo te zien heeft onze Klantexpert Rosan je al van een hele hoop antwoorden voorzien! 🙂

Heel veel heb ik er niet aan toe te voegen, maar was toch benieuwd of je nog vragen voor ons hebt? Over het algemeen is de doorlooptijd van een reparatie behoorlijk snel, meer dan 2 weken zal het dan ook niet duren. We kunnen helaas geen leentoestel aanbieden, maar met de tegemoetkoming kom je toch al een heel eind voor een reservetoestel.

Voor de zekerheid kun je ook dit nog eens proberen:
- Zet in de instellingen van je telefoon de netwerk- of operator selectie op handmatig
- Selecteer een willekeurig ander netwerk dan T-Mobile
- Selecteer daarna weer het T-Mobile netwerk
- Zet je toestel helemaal uit en weer aan.

Ik hoor graag van je of alles duidelijk is en of wij je nog ergens bij kunnen helpen! 🙂
Dank u wel, ik hou uw op de hoogte groetjes
Badge +13
Het word niet 1 op 1 omgeruild voor een nieuw toestel helaas.
Leentoestel is helaas niet wat er word aangeboden al heel wat jaren niet meer.
De optie die genoemd werd is een mogelijkheid of een toestel lenen van vrienden bijvoorbeeld.

Er word wel geprobeerd om de reparaties zo kort mogelijke doorlooptijd te laten hebben en de meeste zijn met twee weken ongeveer weer terug.
Het hangt er wel vanaf of het toestel nog naar de externe reparateur moet of niet en of onderdelen op voorraad zijn.
Ik woon in Vlissingen en dat is ver weg van Amsterdam ik heb hem hard nodig en de klantenservice van t mobile gaf mij raad om in de zaak in Vlissingen een alcatel toestel te kopen kosten 30 euro en krijg ik van t mobile 15 euro korting belachelijk vind ik het, ze horen gewoon een leen toestel te geven vind ik het toestel is niet goed of geven ze een nieuw toestel ik ben zeker al 20 jaar klant en daar ga je niet zo mee om, nu moet mijn toestel opgestuurd worden en wie weet hoe lang hij weg is, ik ben gefrusteerd in T-Mobile
Badge +13
Woon je in de buurt van een Apple store?
Deze zitten in Amsterdam Haarlem of Den Haag dan zou je daar een analyse kunnen laten maken wat er aan de hand is en mocht blijken dan kunnen ze daar het snel oplossen.
Anders kan je hem laten repareren via de winkel waar je hem kocht dan ben je hem wat langer kwijt.
Nou alles geprobeerd nog steeds het zelfde gebleken niet bellen of gebeld worden
Ik ga hem aan de laptop hangen en ga dit proberen ik heb hem nu sinds eind maart
Badge +13
Beste Roanta heb je ook je iPhone al de laptop/computer gehad en hem via die weg hersteld?
Dus eerst een back maken en daarna deze iPhone herstellen dat staat ook aangeven boven in.

Ik neem aan dat er geen facturen open staan anders hadden ze dat in de winkel gelijk wel aangeven in de winkel.

Als de optie herstel via I tunes niet helpt zou de enige optie reparatie zijn.
Hoe lang heb je de iPhone nu?

Reageer