Beantwoord

Problemen bellen IPhone 8 plus nog niet opgelost

• 5 juni 2019
  • 1 reactie
  • 471 Bekeken

Drie weken geleden verlengde ik mijn abonnement met daarbij een prachtige nieuwe iPhone 8 plus. Spijt dat ik niet eerst gegoogeld had op eventuele problemen. Ik kan met de telefoon meestal niet bellen of gebeld worden :-(((

Bij het teruggaan naar T-Mobile kon ik mijn telefoon laten repareren...2 weken zonder telefoon. Of naar de Apple-store gaan, die zouden het direct kunnen doormeten en een nieuw toestel hebben voor me.

De Apple-store had inderdaad binnen de garantie een refurbished (dus niet nieuw) toestel. En wisten te vertellen dat het een T-Mobile probleem is. Terug naar T-Mobile dus... daar vertelde ze me dat Apple dat wel kan zeggen maar dt dit niet alleen bij T-Mobile zo is.... Kortom van het kastje naar de muur.

Thuis even getest met de simkaarten van huisgenoten (KPN en Vodaphone). Geen probleem! En ook tijdens een vakantie in het buitenland geen enkel probleem.

En wat nu? Dure telefoon gekocht die niet werkt, garantie ho maar...schandalig!
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 juni 2019, 09:44

Hoi Titia,

Ik ga je direct wat helderheid geven en je er zo veel mogelijk mee verder helpen!

Het lijkt erop alsof je last hebt van dit probleem. In dat topic zie je ook het gemarkeerde antwoord van Mitch terug, wat de werkwijze is die wij destijds samen met Apple hebben afgesproken. Vreemd dus dat je in de Apple Store niet op de juiste manier verder geholpen wordt, maar uiteraard laten wij je er niet mee zitten. Je kunt jouw toestel daarom ter reparatie aanbieden via deze pagina. Geef daar duidelijk aan dat het om dit probleem gaat, en dan moet het helemaal goedkomen hoor!

Laat je het weten als je in de tussentijd nog vragen hebt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Titia,

Ik ga je direct wat helderheid geven en je er zo veel mogelijk mee verder helpen!

Het lijkt erop alsof je last hebt van dit probleem. In dat topic zie je ook het gemarkeerde antwoord van Mitch terug, wat de werkwijze is die wij destijds samen met Apple hebben afgesproken. Vreemd dus dat je in de Apple Store niet op de juiste manier verder geholpen wordt, maar uiteraard laten wij je er niet mee zitten. Je kunt jouw toestel daarom ter reparatie aanbieden via deze pagina. Geef daar duidelijk aan dat het om dit probleem gaat, en dan moet het helemaal goedkomen hoor!

Laat je het weten als je in de tussentijd nog vragen hebt?

Reageer