Beantwoord

Problemen bellen met iPhone X

  • 8 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 1946 Bekeken

Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een iPhone X. Al geruime tijd heb ook ik last van wegvallende verbindingen. Op het moment dat ik iemand aan de telefoon heb dan valt de verbinding plotseling weg om vervolgens de verbinding volledig te verbreken met de melding "bellen mislukt".
Ik woon in Zuid Holland waar normaal gesproken mijn verbindingen altijd perfect waren op het T-Mobile netwerk. Mijn vrouw met een iPhone 8 plus en heeft namelijk nergens last van.

Is er al een oplossing voor dit probleem? Ik lees op de verschillende nieuwssites geen positieve berichten. T-Mobile wijst naar Apple en Apple wijst naar T-Mobile. En als er toestellen vervangen worden, blijken de problemen bij terugkomst net zo hard aanwezig.

Gaarne duidelijkheid in dit verhaal.

Mvg Rob
icon

Beste antwoord door jan kelder 8 augustus 2018, 11:04

Het probleem is er nog steeds , las op nu.nl dat er nog steeds onderzoeken zijn . Het duurt wel erg lang . Zie ook: https://community.t-mobile.nl/apple-444/slechte-verbinding-met-iphone-283693
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +14
Het probleem is er nog steeds , las op nu.nl dat er nog steeds onderzoeken zijn . Het duurt wel erg lang . Zie ook: https://community.t-mobile.nl/apple-444/slechte-verbinding-met-iphone-283693

Reageer