Beantwoord

Problemen met bellen/internet na overstap

  • 5 juli 2018
  • 1 reactie
  • 536 Bekeken

Op 28 april 2018 ben ik overgestapt van provider naar T-mobile. tevens heb ik een via T-mobile een nieuwe IPhone 8 aangeschaft.
Sinds die overstap kan ik niet meer bellen met mijn telefoon... gesprekken worden binnen 2-5 minuten onderbroken en beëindigt. Ik krijg de melding geen systeem.
Ook ervaar ik regelmatig dat mijn internet het niet doet of traag is.
Over de bovenstaande klachten heb ik in een mail naar T-mobile gezet. Tot op heden niets vernomen.
Bellen naar de klantenservice lukt niet aangezien mijn gesprekken worden onderbroken en beëindigd.
Ik verneem graag een reactie.
mvg Jeanette
icon

Beste antwoord door Bas 16 juli 2018, 16:05

Hey Jeanette,

Excuses voor de late reactie! Ik zie dat mijn collega Yanti je ondertussen van een antwoord heeft voorzien via de mail. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons dan vooral weten!

Voor nu een hele fijne dag en geniet lekker van het zonnetje! 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +13
Hey Jeanette,

Excuses voor de late reactie! Ik zie dat mijn collega Yanti je ondertussen van een antwoord heeft voorzien via de mail. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons dan vooral weten!

Voor nu een hele fijne dag en geniet lekker van het zonnetje! 😃

Reageer