Sinds die overstap kan ik niet meer bellen met mijn telefoon... gesprekken worden binnen 2-5 minuten onderbroken en beëindigt. Ik krijg de melding geen systeem.
Ook ervaar ik regelmatig dat mijn internet het niet doet of traag is.
Over de bovenstaande klachten heb ik in een mail naar T-mobile gezet. Tot op heden niets vernomen.
Bellen naar de klantenservice lukt niet aangezien mijn gesprekken worden onderbroken en beëindigd.
Ik verneem graag een reactie.
mvg Jeanette
Beste antwoord door Bas
Hey Jeanette,
Excuses voor de late reactie! Ik zie dat mijn collega Yanti je ondertussen van een antwoord heeft voorzien via de mail. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons dan vooral weten!
Voor nu een hele fijne dag en geniet lekker van het zonnetje!
Bekijk origineel
Excuses voor de late reactie! Ik zie dat mijn collega Yanti je ondertussen van een antwoord heeft voorzien via de mail. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons dan vooral weten!
Voor nu een hele fijne dag en geniet lekker van het zonnetje!
