Beantwoord

Problemen met bluetooth iPhone 7

• 31 december 2016
  • 3 reacties
  • 4648 Bekeken

sinds 2 weken in bezit van iphone 7. toestel blijft zoeken naar andere apple toestellen. zoals iphone van mijn kind etc. herkent niets . hoe dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Thalina 2 januari 2017, 10:57

Hoi Dark Raven,

Wat leuk dat je langskomt op het forum, welkom! 🙂 De reden is minder leuk, want je wilt natuurlijk dat jouw bluetooth gewoon goed werkt! Heb je dit probleem al sinds het begin dat je de iPhone 7 hebt? Ziet jouw toestel helemaal geen andere apparaten of kun je geen verbinding maken? En zien anderen jouw toestel wel? Een heel voor de hand liggende vraag, maar ik vraag het toch voor de zekerheid: heb je je toestel al eens herstart en bluetooth uit- en aangezet? Mocht dit het probleem niet oplossen, kun je dan eens de tips op deze pagina doorlopen? Op deze pagina vind je nog een aantal tips voor problemen met bluetooth op de iPhone 7.

Ik hoop dat het met een van deze tips is opgelost! Mocht het niet zo zijn, laat het dan even weten. Dan gaan we kijken naar een andere oplossing!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dark Raven,

Wat leuk dat je langskomt op het forum, welkom! 🙂 De reden is minder leuk, want je wilt natuurlijk dat jouw bluetooth gewoon goed werkt! Heb je dit probleem al sinds het begin dat je de iPhone 7 hebt? Ziet jouw toestel helemaal geen andere apparaten of kun je geen verbinding maken? En zien anderen jouw toestel wel? Een heel voor de hand liggende vraag, maar ik vraag het toch voor de zekerheid: heb je je toestel al eens herstart en bluetooth uit- en aangezet? Mocht dit het probleem niet oplossen, kun je dan eens de tips op deze pagina doorlopen? Op deze pagina vind je nog een aantal tips voor problemen met bluetooth op de iPhone 7.

Ik hoop dat het met een van deze tips is opgelost! Mocht het niet zo zijn, laat het dan even weten. Dan gaan we kijken naar een andere oplossing!
Hallo Thalina,

Thanks voor je reactie en tips. Het is mij gelukt met Wireless apparatuur connectie te maken. Super!
Heb echter nog een vraag: wanneer bluetooth van iphone gebruikers aanstaat: kunnen zij dan elkaar op hun toestel zien?
Maw: is deze optie aanwezig? Mijn iphone 5 en iphone 7 detecteren elkaar niet.

met vriendelijke groet,
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Dark Raven,

Ah super, goed om te lezen dat het is gelukt!

Deze optie is niet beschikbaar. Het is dus niet mogelijk om gegevens uit te wisselen via Bluetooth tussen 2 iPhones. Er zijn wel een aantal applicaties die dit alsnog toestaan, maar hier heb ik persoonlijk geen ervaring mee. Mocht je hier dus gebruik van willen maken, dan is het verstandig om hier eerst goed onderzoek naar te doen!

Reageer