Vraag

Problemen met geluid Iphone 4S

Beste,

ik heb meer dan een jaar een Iphone 4S in bezit. De laatste paar weken heb ik problemen met het geluid van mijn telefoon. Als ik een filmpje op YouTube aan het kijken ben of de muziek aan zet, valt het geluid op een gegeven moment weg. De volumebalk is dan ook ineens weg en kan het geluid ook niet meer harder of zachter zetten via de +/- knoppen aan de zijkant. Dit is ook het geval als ik mijn oordopjes in heb. Na een tijd (dit verschilt per keer) valt de muziek ineens weg. Het nummer speelt dan wel af overigens. Ook hier is de volumebalk dan ineens verdwenen. Na een tijdje als ik het opnieuw probeer heb ik wel weer geluid, maar als ik iets op zet in de vorm van een filmpje of muziek, dan valt het geluid weer weg. Ik heb al een reset geprobeerd etc.

Weet iemand wat de oorzaak hiervan kan zijn?

Met vriendelijke groet,

Erhan

4 reacties

Reputatie 7
Hoi Erhan89 🙂,

Heb je ook al je iPhone hersteld naar de fabrieksinstellingen via iTunes, zonder een back-up terug te zetten? Het probleem kan namelijk in de software zitten.
Maak van tevoren wel een back-up voor de zekerheid!

Groetjes,
Victor
Ik heb hetzelfde probleem alleen wanneer ik een koptelefoon aansluit krijg ik daar wel geluid over..
wanneer ik die eruit haal, kan ik de volumeknop niet meer regelen en staat.
hij geeft bij Airplay aan dat hij in de Dock Connector staat.
ik heb ook al verschillende dingen geprobeerd, aan uit zetten, schoonmaken. fabriekinstellingen. alleen tot nu toe werkt niks.
kan iemand me helpen???
Hoi Victor,

ja heb ik ook al gedaan zojuist, maar helaas. Bij het opzetten van muziek begon het al gelijk. En net als fran123 heb ik ook hetzelfde probleem als ik iets via de Apple TV op de TV wil kijken. Een Youtube filmpje kan ik dan even kijken en dan sluit ie hem af en geeft hij inderdaad aan dat ie is aangesloten op de Dock Connector i.p.v. Apple TV. 

Groetjes,

Erhan
Reputatie 6
Badge +16
@fran123 & @Erhan89

Welkom op het forum!

Wat vreemd dat het geluid niet goed werkt. Hebben jullie dit probleem ook als je muziek probeert te luisteren terwijl je de iPhone verbonden hebt met een usb kabel? Het lijkt er namelijk op dat je iPhone denkt dat die in een docking station zit.

Reageer