Problemen Visual Voicemail (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

390 reacties

Reputatie 2
[QUOTE=Ruby76;737220]ik heb sinds 5 dagen op mijn iPhone3Gs (OS4) dat mijn visual voicemail en de "gewone"voicemail tegelijkertijd werken.Ik krijg dan en de SMS
Reputatie 2
Ik heb nu ongeveer een jaar mijn 3Gs en wil nu ook wel eens gebruik maken van Visual Voicemail. Als ik het goed begrijp moet je daar een I-abonnement voor hebben. Ik ben overgestapt van een MyFaves abonnement naar een I-500 abonnement. In MyTmobile staat echter nog mijn oude abonnement terwijl ik al vanaf het begin betaal voor mijn i-500. Ik heb nu een tweetal vragen:

Heeft het voor het gebruik van Visual Voicemail zin om in mijn MyT-mobile mijn abonnement aan te passen (dit betekent dus dat ik waarschijnlijk een nieuw profiel moet registreren en aangeven dat ik een i-abonnement heb want ik kan het vanuit het huidige profiel niet omzetten) en gaan mijn T-mobile extra punten dan ook verloren of zijn die niet gekoppeld aan je profiel op T-mobile.nl?
Reputatie 2
Je kan dacht ik je voicemail uitschakelen in je my tmobile.

En dan werkt alleen je Visual Voicemail alleen nog.

Dat heb ik iig gedaan :)
Reputatie 2
Na meermaals onder de Visual Voicemail mijn instellingen op geslagen te hebben, me al tot de klantenservice gewend, meerdere T-shops geweest stel ik me vraag hier!

Elke keer als in in mijn iPhone 4 op voicemail druk krijg ik Configureer nu!
Diet doe ik, 2x je wachtwoord, dan kiezen voor een standaard of aangepaste begroeting, dat gedaan slaat hij alles op, maar zodra ik mijn telefoon uitzet, of via multitasking telefoon beeindig mag ik alles weer op nieuw doen.
Hij bewaard het niet in mijn telefoon/of bij jullie!
De technische dienst van T-mobile kwam met het briljante idee om het in een andere iPhone te proberen.... doe ik dat dan gaat hij meteen 1233 bellen.

Hestel van iPhone al in itunes geprobeerd.
zelfs iOS 4.1 beta 3 geinstalleerd... niets helpt...

Wie kan mij helpen... dit is frustrerend
Reputatie 2
Na upgrade met ios 4 geeft visual voicemail aan verbinding met voicemail mislukt. Hiervoor werkte alles perfect!
Reputatie 2
Na meermaals onder de Visual Voicemail mijn instellingen op geslagen te hebben, me al tot de klantenservice gewend, meerdere T-shops geweest stel ik me vraag hier!

Elke keer als in in mijn iPhone 4 op voicemail druk krijg ik Configureer nu!
Diet doe ik, 2x je wachtwoord, dan kiezen voor een standaard of aangepaste begroeting, dat gedaan slaat hij alles op, maar zodra ik mijn telefoon uitzet, of via multitasking telefoon beeindig mag ik alles weer op nieuw doen.
Hij bewaard het niet in mijn telefoon/of bij jullie!

Wie kan mij helpen... dit is frustrerend

Heb zelf nog niet de technische dienst gebeld, maar ik heb dit probleem ook. Heb een 3gS. Graag een oplossing hiervoor....
Reputatie 2
Goedendag,

Ik heb een werk geleden mijn iPhone 4 opgehaald bij de mediamarkt. Na een halve week merk ik dat mijn tegoed voor de komende maand wordt bijgeschreven. Dus ik denk: laat ik eens visual VoiceMail uitproberen, ik heb er immers voor betaald (i-150 ABO). Uiteindelijk wachtwoord opgegeven, begroeting opgeslagen. Maar als ik de applicatie weer opnieuw opstart krijg ik het beginscherm, en begin ik weer van onder af aan! Hoe kan dit?!

Gr. Maurice
Reputatie 2
M\'n iPhone is trouwens niet gejailbreakt of dergelijke
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb vandaag mijn nieuwe abonnement en iPhone4 ontvangen. Hij slaat het niet op. Erg vreemd. Ben nog aan het zoeken naar een oplossing.
Reputatie 2
Zelfde probleem hier.

Vandaag iPhone ontvangen met nieuwe abonnement. HIj vergeet steeds mijn instellingen... Help!
Reputatie 2
Kan iemand ons helpen...?!
Reputatie 2
Gisteren een gesprek aangenomen, maar ik hoorde niks. Na 14 seconden werd de verbinding verbroken. Binnen een minuut de melding van Visuel Voice Mail (VVM) en via SMS (1233) dat er een voice mail was.
Voice Mail via VVM beluistert.
Klantenservice gebeld dat een gesprek dat ik had aangenomen toch naar de voice mail was gegaan. Men gaf mij het advies er mee akkoord te gaan om de VVM te resetten. Had ik dat maar niet gedaan.
Sinds dat moment geen VVM meer. Alleen nog 1233 voor Voice Mail. Dus vanaf nu gesprekskosten en niet meer de keuze om de Voice Mail selectief af te kunnen luisteren.
Alle opties al gehad zoals uit en in schakelen, herstel netwerk en algemeen herstel.
Niks helpt. T-Mobile zegt dat bij hun alles goed staat. Zou aan IOS4.02 liggen. Ik zou moeten wachten op een update van Apple.
Ben ik dus fijn klaar mee. Voorlopig dus weer de oude 1233 en dus beperkt in mijn Voice Mail gebruik. Moeilijker oude berichten beluisteren en gesprekskosten erbij.

MIJN DANK IS GRENZELOOS
Reputatie 2
OH ja, en verwacht vooral GEEN inhoudelijke reactie van een van de moderatoren. Als ze
Reputatie 2
Najah dan wachten we maar op iOS 4.1. Bij mij werkt het als ik de telefoon applicatie niet afsluit.
Reputatie 3
Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden in [thread=114653]Vragen/problemen Visual Voicemail (deel 2)[/thread].