Beantwoord

Provider wordt niet gevonden op iPhone

• 23 januari 2017
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

Hallo, sinds 3 dagen is mijn telefoon continu naar de aanbieder aan het zoeken, maar vindt hem niet. Hoe kan ik dit verhelpen?
icon

Beste antwoord door David 24 januari 2017, 10:20

Hey Pgdoornebosch,

Zo te zien heeft onze Klantexpert Michel D4 je al van wat vragen voorzien, maar heeft mijn collega Peggy je ondertussen ook al van een antwoord voorzien. Na een kruistest is eruit gekomen dat het aan het toestel van jouw zoon ligt, aangezien de simkaart het bij jou wel gewoon doet.

Je kunt in dit topic nog een aantal suggesties vinden om het probleem eventueel thuis aan te pakken. Probeer in ieder geval nog even een fabrieksreset. Zorg er wel voor dat je eerst een goede back-up maakt van de gegevens. Mocht dit niets opleveren kun je kiezen uit een reparatie of, zoals Peggy ook al zei, gebruikmaken van Toestel flexibiliteit.

Hopelijk kun je hiermee uit de voeten, maar als je nog meer vragen hebt, laat het dan weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Beste pgdoornebosch,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile!

Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen met jouw probleem, heb ik eerst nog wat vragen aan je.

> Bedoel je met "aanbieder" T-Mobile Nederland??
> Ben je gewoon in Nederland of zit je momenteel in het buitenland??
> Zo ja, in welk land verblijf je dan op dit moment??
> Heb je jouw toestel al een keer helemaal uit gezet, en na een paar minuten weer aan??
> Heb je net een nieuwe simkaart ontvangen??

Graag ontvang ik je antwoorden hierop, zodat ik je goed van dienst kan zijn.
Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pgdoornebosch,

Zo te zien heeft onze Klantexpert Michel D4 je al van wat vragen voorzien, maar heeft mijn collega Peggy je ondertussen ook al van een antwoord voorzien. Na een kruistest is eruit gekomen dat het aan het toestel van jouw zoon ligt, aangezien de simkaart het bij jou wel gewoon doet.

Je kunt in dit topic nog een aantal suggesties vinden om het probleem eventueel thuis aan te pakken. Probeer in ieder geval nog even een fabrieksreset. Zorg er wel voor dat je eerst een goede back-up maakt van de gegevens. Mocht dit niets opleveren kun je kiezen uit een reparatie of, zoals Peggy ook al zei, gebruikmaken van Toestel flexibiliteit.

Hopelijk kun je hiermee uit de voeten, maar als je nog meer vragen hebt, laat het dan weten!

Reageer